8 personer ser på dette hotellet
Agoda.com
Destinia.comUSD 184
Anmeldt 30. mai 2018

Bodde her i to døgn og skulle gjerne ha vært her i flere netter. Ett fantastisk lite intimt hotell, store flotte rom, lekkert bad og balkong. Stort utvalg til frokost både asiatisk og internasjonale valg. Hotellet ligger ca 10 - 15 min fra gamlebyen

Dato for oppholdet: februar 2018
3  Takk, Hildegunn J
GM-Allegro-Giovani, General Manager på Allegro Hoi An - A Little Luxury Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. mai 2018

Dear Hildegunn J

Thank you for staying with us during your trip to Hoi An.

We really appreciate your feedback and are delighted to hear that our service team took care of you during your stay.

Thank you for the time you took to leave us a review and we look forward to the opportunity to welcome you back the next time you're in town.

Anmeldt 30. mars 2018 via mobile enheter

Vi hadde 4 netter på dette fantastiske hotellet og vil anbefale dette på det varmeste!! Personalet er smilende og opptatt av hvordan du har det hos dem. Nydelige rom og en fantastisk frokost som varte helt til kl 10:30.
Stille og rolige omgivelser til hektiske dager i Hoi An. Her kan du slappe av, svømme i bassenget eller ta en massasje. Alt ligger tilrette for gode dager.

Takk, LiHa73
GM-Allegro-Giovani, General Manager på Allegro Hoi An - A Little Luxury Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. april 2018

Dear LiHa,

thanks your eloquent comment which i will convey to our Team.

We are delighted that you had a wonderful stay. Your compliment on our staff service is highly appreciated. The support of our guests is extremely rewarding for our team.

Thank you for sharing such a motivating review. It gave us great pleasure in taking care of you, and we all look forward to welcoming you back in the nearest future. .

Anmeldt 21. mars 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger rett ved gamlebyen. Store flotte rom, svømmebasseng og spa-avdeling. Betjeningen er topp motiverte og serviceinnstilte, smilende og hyggelige. Nydelig mat. Anbefales på det varmeste. Hoi An er et hyggelig sted, og ta gjerne en sykkeltur på landsbygda for å se hverdagen til de som bor der.

1  Takk, 623unnit

Dear Unni T,

Anmeldt 17. mars 2018

Faktisk ikke ofte jeg legger igjen tilbakemeldinger her på Trip Advisor men denne gangen kommer jeg ikke utenom. Allegro er et nytt hotell med et nydelig design som gjenspeiler deg gamle Hoi An i en enkel moderne stil. Rommene på hotellet er store og lyse noe som gir velbehag etter en dag med opplevelser, ikke minst badet er noe av det flotteste jeg har opplevd på mange reiser rundt i Vietnam. Et pluss er det også at alle rommene har egen balkong.

Hotell og bygninger kan være så flotte de vil men det er menneskene inni som gir hotellene sjarm og atmosfære og her innfrir Allegro 110%. Her blir du tatt vare på og får en følelse at du faktisk er velkommen, jeg har bodd på mange hoteller både i Hoi An og ellers i Vietnam og ikke ofte man føler dette til de grader som her. Når man reiser herifra har man faktisk lyst til å være et par dager ekstra.

Jeg kan heller ikke glemme å nevne restauranten på hotellet, en fersk og smakfull frokost, grønnsaker og salater smaker helt nydelig og litt inspirert av retter fra Middelhavet. Nå er det ikke bare salater som serveres, her er det et stort utvalg av lokale og internasjonale retter. Alt tilberedet av Mr. Giovanni og hans dyktige medarbeidere. Spiste middag et par ganger i restauranten på hotellet framfor restaurantene i gamlebyen, det angret jeg ikke på. Her fikk jeg servet en nydelig fiskerett perfekt tilberedt med et fantastisk tilbehør.

Kommer helt sikkert tilbake :)

• Reisetype: Reiste alene
1  Takk, twb64

Dear Tom,

Anmeldt 16. mars 2018

Et fint hotell med flotte romslige rom. Rent og pent og rommene er helt i toppklasse. Topp frokost fine inneområder. Hotellet har en fin pool, men ingen parkområde rundt hotellet. Besøket i Hoi An var for å se byen så den sentrale plasseringen var for oss det viktigste. Som vanlig i Vietnam alltid smilende og hjelpsom betjening. Hotellet var helt nytt og var rent og strøkent overalt. En erfaring vi hadde dog var at toalettet stoppet opp to ganger på de få dagene vi var der. Det ble fikset umiddelbart så det var ikke noe stort problem. Totalvurdering absolutt et fint sted å bo i Hoi An.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, bjonordby