“God mat”

Kjøkken: Vietnamesisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 23. januar 2017 via mobile enheter

Herlig familiebedrift og nydelig restaurant. God matopplevelse og kjempegod mat. Kommer gjerne tilbake

Takk, finnestad

Anmeldt 2. august 2016 via mobile enheter

Det var herlig mat og bra service! Fikk kake siste kvelden! Anbefales hvis du er i Hoi An! Fersk frukt til dessert !!

Takk, Morten E
Anmeldt 24. mars 2016 via mobile enheter

Skummelt å komme hit som første restaurantbesøk i Hoi And. Blir vanskelig å finne like bra mat og miljø i samme område, tror jeg.

Damen som driver dette er veldig oppmerksom og serverer god mat og super sørvis.

Anbefales!

Takk, Ketron
Anmeldt 25. februar 2016 via mobile enheter

Fantastisk god mat!! Perfekt sted for familier, par og eldre. Vi spiste her 3 av 5 kvelder, og ble aldri skuffet! Eieren er fantastisk hyggelig og spanderte på oss både mango og melon som vi kunne få med oss på stranden dagen etter. Gratis is til dessert som hun lager selv på morningen. Kjempegod! Gjestene er hennes familie og hun behandler alle på best mulig måte. Dette stedet må prøves, det er en grunn til at hun har full restaurant hver kveld og alle ved siden av er tomme..Dette er det beste stedet! Vanskelig å bare spise der én gang..PERFEKT

Takk, liveaasbo
Anmeldt 3. desember 2015 via mobile enheter

Jeg anbefaler Morning Glory, Tomatsuppen og Kylling i Curry i dag. Kyllingsalaten er også veldig god og jeg gleder meg til å smake
alt det andre gode på menyen. Spesielt liker jeg dessertene. Phi er rå på desserter.

Takk, Sjöfn E

Reisende som så på Bao Han, så også på

Hoi An, Quang Nam Province

Hoi An, Quang Nam Province

Har du vært i Bao Han? Del dine erfaringer!