Super service

Super bra service hos Bebe 2. Gikk først til Bebe 1, men fikk prisen billigere hos Bebe 2. Fikk tre... les mer

Anmeldt 24. januar 2020
G5934AGhannah
Bergen, Norge
God service og greie priser

Anmeldt 10. juli 2018
KirstiN767
Oslo, Norge
Les alle 5 103 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Hoi An
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Her blir du tatt godt imot. De ansatte er behagelige og hjelpsomme, ikke påtrengende selgere. Det er sikkert en god ide å være forberedt på hva du vil ha. Selv fikk jeg god hjelp til å finne klær med et snitt som passet meg. Jakker og kjole passet på 2. prøvingen, men buksene på 3.

Prisene er faste og varierer med hva slags stoff man velger.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, KirstiN767
bebe D, Manager på Bebe Tailor, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2018

Dear Kirsti,

Good to hear we provided great service at the right price.

As you saw some garments can take a little longer than others but good to see the staff made sure everything was perfect for you.

Good advice regarding a bit of preparation before you come. Photo's of idea's are always welcome and they help so much to explain designs etc.

Hope you can make it over to Vietnam again sometime soon.

BeBe

Anmeldt 18. juni 2018 via mobile enheter

Måtte jo få skreddersydd litt klær når vi først var i HoiAn. Fikk beskjed av hotellet om at de hadde en avtale med BeBe uten at vi så noe til det på prisen. Virker som om de fire store skredderne i byen holder samme nivå.
Fikk hjelp av Tea og Mai til å sy en dress, en skjorte og to kjoler med fint resultat. Skjorten ble billigere enn tilsvarende kjøpt i Norge, mens dress i tilsvarende kvalitet nok kan kjøpes og tilpasses hos skredder til omtrent samme pris.
Morsomt å få være med på prosessen det er å sy klær, det var vært en del av prisen!

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, 554_yvindb
bebe D, Manager på Bebe Tailor, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juni 2018

Dear Oyvind,

Thanks so much for the review and pleased you enjoyed your visit with us.

Tailored clothes really do make a difference and this is very expensive in the West.

A lot of our customers are tailoring for the first time.

Hope you can make it back to Vietnam again sometime soon.

All the very best

BeBe

Anmeldt 3. april 2018

Fikk sydd en smoking med alt tilbehør på to dager med kun en prøving. Kjempeflinke folk som jobber der, de er gode i engelsk og er ikke ute etter å selge deg mer enn det du selv ønsker. Kan virkelig anbefales

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, jonasmw
bebe D, Manager på Bebe Tailor, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. april 2018

Dear Jonas,

Thanks so much for the review and delighted to hear you had such a good time in the shop.

Norway is a fair distance away so great to hear you will be back.

All the very best from us all here at BeBe

Anmeldt 30. mai 2017 via mobile enheter

Hjelper til i krisesituasjoner. Fikk to kjoler sydd ila to dager. Hentet kjolene og tok på meg den ene samme kveld. Satte meg beklagelig hvis i en nymalt stol og fikk maling på hele skjørtet. Dagen etter skulle vi dra, men jeg dro innom for å høre om det var noe de kunne gjøre for kjolen min.

Det var ikke noe problem, og konsulenten Tea byttet ut skjørtet på kjolen på tre timer, og jeg trengte kun å betale for skredderarbeidet!

Jeg anbefaler BeBe sterkt for alle som ønsker skreddersydde klær om du er man eller kvinne!

Dato for opplevelse: mai 2017
Takk, solveigl961
bebe D, Manager på Bebe Tailor, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juni 2017

Dear Solveig,

Really great to hear about such fantastic service from Tea.

I am sure you did not expect so much help when you walked in to see if anything can be done.

I really do love reviews like this where Tea has really gone the extra mile to help out in such a short time.

Thanks for taking the time to review us and I will thank Tea for her fantastic service.

All the very best

Bebe

Anmeldt 11. januar 2017 via mobile enheter

Dro hit med litt skeptiske til hva vi kunne forvente, men vi ble superfornøyde. Vi bestilte til og med mer etterhvert som vi så resultatet av det vi bestilte først. Servicen var også upåklagelig.

Drar hjem igjen til Norge med en superfin lang kjole, en dress og to skjorter. Det shippes til Norge, om man ikke har plass i kofferten. Anbefales!

Dato for opplevelse: januar 2017
Takk, Renate H
bebe D, Manager på Bebe Tailor, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. januar 2017

Dear Renate,

I see from your reviews you had a great time in Hoi An.

Glad we were able to continue this in our shop and I will thank all the staff for the wonderful service they provide.

Hope you can make it back over to Hoi An again sometime soon.

Bebe