Halvdagers HOI EN GAMMEL BYVANDRINGSTUR fra DA NANG

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Hoi An Ancient Town på
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Denne byen ble en skuffelse. Hele byen er nå tilrettelagt for turismen og det er masse turister over alt. Er som hvilken som helst badeby hvor alt er lagt opp for turistene. Hadde trodd dette var en historisk by som viste vietnamesisk kultur,men byen består bare av butikker og restauranter i tillegg til alle gateselgerene som selger de vanlige turistartiklene.

Takk, Norway1961
Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Dette er en perle av en by. Fantastisk kveldsstemning. Man kan bare gå og gå, nyte lukter, butikker, vakre lanterner overalt, elven m båtturer, herlige butikker og markeder. Svært folksomt, men likevel ikke stressende v

Takk, 7familienh
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Masse liv og røre :-) Mye mennesker, dette er en typisk turistattraksjon med gatesalg, puber samt små og store restauranter.

På kvelden tennes lykter på elven som skaper en spesiell atmosfære.

Takk, KirstiN767
Anmeldt 29. juni 2018

Gikk fra hotellet mot gamlebyen i 5 tide for å få med meg hele kvelden. Trivelig med alle lyktene med lys i, men det skal mer til for en vellykket fredagskveld. Rund klokken 8 fant jeg en restaurant som etter sigende (i følge Newsweek) skulle være et at de 101 beste stedene å spise i verden (Bazar). Smakløs nudler Soul med 3 så tynne påleggskiver med svinekjøtt og noen kjeks stekt i olje. De 5 rekene jeg bestilte som forret var gode nok men liknet ikke mye på bildet i brosjyre. Men rosévinen var god. Klokken10 lukket restauranten og alt annet i nærheten, lysene i gaten ble slått av. Bare å gå hjem, og booke om billetten og reise hjem 1 dag tidligere, dette ble for kjedelig. Herre min hatt.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, jonarildg
Anmeldt 3. juni 2018

Det er veldig pent med lykter på kvelden men alt for mye turister om kvelden. Prut på prisene I butikker og marked.

Dato for opplevelse: mai 2018
2  Takk, SveinHovland