Priceline
Gratis avbestilling frem til 06.08.21
eDreamsUSD 167
CheapTicketsUSD 27
Anmeldt 24. august 2018

Bodde her i 3 netter. Ble tilbudt om oppgradering av rommet vårt for en billig penge. Noe vi takket ja til. Rommene og området på hotellet var rent.
Stort flott rom med svær balkong mot bassengområdet. Basseng var stort og området rundt var pyntet og stelt.
Veldig vennlig betjening. Benyttet oss av klesvask med ypperlig resultat.
Låsen på inngangsdøren ble i løpet av oppholde ble ødelagt, men ble fikset med en gang. Flott frokost.
10 minutter gange til hovedgatene i Hoi An. Et supert opphold!

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Runar K
phuthinh_hotel, Front Office Manager på Phu Thinh Boutique Resort & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2018

Dear Runar K,

Thank you for spending time with us during your holiday in Hoi An and taking your time to write your nice comments about our large, nice room and pool, friendly service, great breakfast and so happy to know that you had a great stay here. We are trying everyday to bring the best service as we could for our customer and your compliment is a big encouragement for us to keep trying. We do hope to have another chance to welcome you back in the near future.

Kind regards,
Duong Thi Hai (Mrs.)

Anmeldt 22. juli 2017 via mobile enheter

Vår lille familie på tre ankom hotellet til et litt for lite rom. Dette ble greit tatt hånd om og vi fikk et med plass til alle tre.
Vi fikk gratis innføring i høflighetsfraser og vietnamesiske tall.
Frokosten er variert og god.
Hagen med basenget er romslig, velstelt, og hyggelig.
Hver dag lå et nytt eventyr på et A4 ark på sengen og ventet på oss. Da vi reiste fikk vi med flere eventyr som vi kunne lese senere.
Best av alt kommer vi til å huske de ansatte som er særdeles vennlige og hjelpsomme!
Tusen takk for et flott opphold!

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Wilhelm67
Anmeldt 22. juli 2017 via mobile enheter

Vi var tre venner som opprinnelig skulle ha en natt på hotellet, men ble her til slutt fem netter. Fine og rene rom, fint badebasseng, god spa, serviceinnstilte ansatte og god stemning. Det er ca 15 minutter å gå til gamlebyen, hvor de har alt mulig av restauranter, butikker og barer

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, 406erlingr
Anmeldt 1. juli 2017 via mobile enheter

Vi bodde her i fire netter. Ba om rombytte etter første natt og fikk det. Renholdet var bra, men de kom enten veldig tidlig mens vi enda sov, eller veldig sent. Hyggelig betjening i restaurant. Fint med mulighet til å låne sykler. Hotellets egen bil, var billigere enn taxi til flyplassen.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, LiveH_13
phuthinh_hotel, Front Office Manager på Phu Thinh Boutique Resort & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2017

Dear Live H,

We would like to express our sincere thankfulness for your four night stay at our Phu Thinh Boutique Resort & Spa recently. Also, thank you for taking your time to write your review on our Tripadvisor. We highly appreciate your feedback about our excellent services that meet your expectation as well as others that should be improved. We still hope to get your another chance to shine on you in the nearest future.

Kind regards,
Duong Thi Hai (Mrs.)

Anmeldt 20. januar 2017 via mobile enheter

Familie på 5 har bodd her i 2 uker, herlig avslappende, smilende og flinke ansatte, gratis sykkel-leie, god lokasjon ifht byen, roomservice upåklagelig, frukt hver dag på rommet og godnatthistorier hver kveld på døra. Standar trekker litt ned ifht topp score, frokost er god men litt lite variert når man bor i 2 uker.

Dato for oppholdet: januar 2017
Takk, FruAlv