Topp skredder i Hoi An

Topp service og veldig hyggelig personale, spesiell takk til Lucy som vi handla med. Veldig bra... les mer

Anmeldt 14. februar 2020
tr_nerli
Hoi An, Vietnam
Fantastisk service og perfekte klær

Jeg og samboeren min besøkte dette stedet, og var kjempefornøyd med klær og service. Vi kjøpte... les mer

Anmeldt 23. november 2019
helened154
Stavanger, Norge
Les alle 5 142 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Hoi An
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Vi ble anbefalt å dra innom Tuong Tailor, og gjorde litt egne undersøkelser om hvilken skredder vi ville besøke. Tuong virket bra og inntrykket ble bekreftet etter jeg møtte Kim som viste fantastisk nøyaktighet og service. Resultatet var fantastisk, og de leverte alt som avtalt på utrolig tid. Kan varmt anbefales andre som ønsker skreddersydde klær - her finner man alt!

Takk, gosaland
Tuong N, Owner på Tuong Tailor, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2018

Dear Camper,

Thank you for choosing Tuong Tailor and sharing your excellent rating on our page. We’re glad to hear that you were happy with our service and the items made. We look forward to serving you again next time.

Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Det er mange skredddere i denne byen, men fikk anbefalt denne av reiselederen vår. Kvalitet og service er viktigst for meg. Fikk mange og gode råd av Madona som hjalp med stil snitt og farger. Sydde 3 kjoler og to flotte jakker. Er superfornøyd med alt. Anbefales på det varmeste

Takk, Compass817395
Tuong N, Owner på Tuong Tailor, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Dear Compass817395,

Thank you for choosing Tuong Tailor and sharing your excellent rating on our page. We’re glad to hear that you were happy with our service and the items made. We’re looking forward to welcoming you again in the coming time.

Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Fikk anbefalt plassen av vår reiseleder, da han har hatt mange fornøyde reisende som handlet her.
Jeg fikk hjelp av ei nydelig jente, hennes navn er Mai. Hun gå gode råd å var fantastisk hyggelig og flink. Kjøpte meg 4 kjoler og en dress, og kunne ikke vært mere fornøyd!!! Anbefaler dette stedet

Takk, Margrethe M

Dear Margrethe,

Thank you for choosing Tuong Tailor and sharing your excellent rating on our page. We’re glad to hear that you were definitely pleased with our service and the items made. We’re looking forward to welcoming you again in the coming time.

Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Vi valgte Tuong tailer pga god rating på TripAdvisor. Vi hadde 3 dager i Hoi An og det var rikelig med tid for å få sydd 3 kjoler, 2 bukser og 3 jakker. Vår skredder Lara forstod raskt hvilken stil vi ønsket og ga gode forslag til stoffer/farger. Sluttresultatet ble veldig bra etter noen justeringer. Lara var god i engelsk og kommunikasjonen gikk bra. Tuong Tailer har nå våre mål i 5 år, slik at vi kan bestille nye klær dersom vi ønsker det. Vi gir våre beste anbefalinger til både skredder Lara og Tuong Tailor

Hilsen
Hilde og Marianne

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, 127hildet
Anmeldt 24. februar 2018 via mobile enheter

Vi valgte TUONG tailor fordi det hotellet vi bodde på anbefalte denne skredderen, vi skulle egentlig ikke ha så mye men endte opp med kjole, 2 dresser og 6 skjorter og 2 ekstra bukser. Hun som hjalp meg med kjolen het Lisa og hun skjønte med en gang hva jeg ønsket, kjolen ble sydd samme dag og etter bare en tilpasning passet den helt perfekt! Veldig fornøyd med både kvalitet, pris og service, anbefales

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, kalinka94
Tuong N, Owner på Tuong Tailor, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. februar 2018

Dear Kalinka,

Thank you for choosing Tuong Tailor and sharing your excellent rating on our page. We’re glad to hear that you were very pleased with both quality, price and service. We’re looking forward to welcoming you again in the coming time.