“Som å være i Italia menst du er i Vietnam”
Anmeldelse av L' Italiano Restaurant

L' Italiano Restaurant
Vurdert som nr. 28 av 1 743 Restauranter i Da Nang
Anmeldt 14. januar 2019 via mobile enheter

Seriøst den beste pizzaen jeg noen gang har smakt! Carbonara var også av toppklasse.
Det som virkelig gjør denne restauranten til en av de beste i Vietnam er de som eier/arbeider her, du merker med en gang at de virkelig gir alt de har, vist ikke mere for å gjøre deg 100% fornøyd med både service og live musikk.. 10/10 poeng i min bok hvertfall! Kommer definiiiitiivt tilbake.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Kenneth B

Anmeldt 4. mars 2018 via mobile enheter

Dette mener jeg helt seriøst: De har den beste pizzaen jeg noen gang har smakt! Trivelige italienere som driver stedet, og de kan virkelig pizza!!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, frodem165
Anmeldt 16. juli 2017

Svært service innstillt eier som serverte god italiensk pizza.Eieren spilte gitar og sang og inviterte gjester til å være med.Hadde med tre jenter som var med og sang.Flott opplevelse.Hadde noen vegetar alternativ.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, sveinkaaretufta
Anmeldt 8. juli 2017 via mobile enheter

Spiste bruschetta, pizza (1 holder til 2 pers) og pastaretter. Alt smakte godt og særlig pizzaen var skikkelig god. Rikelig med drikke før, til og etter maten. Alt til en kuvertpris som en Happymeal!!
Ansatte med godt humør og skikkelig serviceinnstilling og en sprudlende sjef som var en glimrende vert hele kvelden.
Ønsker at de får lasagne og is på menyen, men ellers tipp topp
Ps! Anbefaler å sitte oppe på terassen.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Steinar O
Carmine D, Owner på L' Italiano Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2017

Thank you very much Sir,

we are happy that you and you friends had a great time on the terrace
Good to hear that you also enjoyed the happy hour.

Given the size of our kitchen our menu' is limited to what you saw.
We might move to a bigger location in the future and expand the menu.

We hope you visit Danang again in the future Sir,

Have a safe journey.

Anmeldt 9. april 2017 via mobile enheter

Av alle restaurantene vi besøkte i Da Nang var dette virkelig det aller beste! Ypperlig service og underholdning. Synd vi oppdaget stedet på vår siste kveld her.. Men hit kommer vi gjerne tilbake! Absolutt verdt et besøk dersom man er i byen og har lyst på skikkelig italiensk mat!

Dato for besøk: april 2017
Takk, 246marieee

Reisende som så på L' Italiano Restaurant, så også på

Har du vært i L' Italiano Restaurant? Del dine erfaringer!