Mui Ne Sand Dunes Privat Jeep Tour | Vennlig og gjestfrihetsservice

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Fairy Stream (Suoi Tien) på
Anmeldt 15. februar 2018

Herlig for føttene! Gå barbeint i sand og vann, med utrolig vakker natur som omgivning :-) Med zoo, kafe og muligheter for å kjøpe seg et minne.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, catrinhaugen
Anmeldt 28. desember 2017 via mobile enheter

Vi starter nederst og gikk oppover. Leste i etterkant at andre startet på toppen. Det er kanskje en bedre løsning for nederste del er ikke så spennende. Det flyter en en del søppel langs kanten men det er satt opp søppelspann så det virker som om det er tiltak for å forbedre dette.
Ved start kunne en betale fem tusen vnd til en som kunne oppbevare skoene. Det kunne virke som om det var inngangspenger men det er bare en kreativ måte å tjene litt penger på.
Mindre enn ti minutter å gå opp til de flotte formasjonene og mulighet til å fortsette oppover. Regn med å bruke en time for å utforske området.

Dato for opplevelse: desember 2017
1  Takk, xxxThorsteinB
Anmeldt 25. november 2017 via mobile enheter

Gikk nedover i elven - varmt - mange flotte farver. Det var en del som gikk her. Når man starter øverst er det litt vanskelig å gå i begynnelsen men det gir seg fort og da er det deilig sand

Dato for opplevelse: oktober 2017
1  Takk, Kjeruu
Anmeldt 20. september 2017 via mobile enheter

Obs, denne turen trenger man ikke betale for. Er svindel om noen stopper deg å skal ha betaling i elven.

Vi var ute å gikk tur i gaten da vi kom over skiltet hvor det sto fairy stream med ei pil ned trappen. Vi var skeptisk i starten, men for en naturopplevelse! Vi gikk i hetende varme i solnedgangen, så det var deilig å gå i vannet. Helt fantastisk tur. Kan ikke beskrives, må bare oppleves.

Dato for opplevelse: september 2017
Takk, karinarC9839NQ
Anmeldt 12. august 2017

En spennende fottur på ca 1 time hvor du oppdaget nye fantastiske formasjoner rundt hver sving. Absolutt et av høydepunktene på turen.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Jan Arild S