4 personer ser på dette hotellet
Trip.com
Expedia.comUSD 83
Vio.comUSD 117
Anmeldt 6. mars 2018

Vi har vært her i to uker, og er kjempefornøyd med rommet ,utsikten og frokosten .
Personalet er blid og hyggelig .Alltid ledig solsenger på stranden Veldig godt med vind her. Kort vei til sentrum ,billig med taxi .Været er perfekt. Enkelt å ta turer omkring her å oppleve forskjellige severdigheter . Dette hotellet er virkelig å anbefale.!

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, 448erkkim
THE_CLIFF_VN, Guest Relations Manager på The Cliff Resort & Residences, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. mars 2018

Kjære Erkki M,

Tusen takk for din fantastiske anmeldelse om ditt opphold på The Cliff Resort & Residences. En slik positiv tilbakemelding er en stor prestasjon og en sterk stolthet for alle våre lagmedlemmer. Som du nevnte er det veldig hyggelig å nyte de varme solrike dagene på stranden med en fin bris!

Igjen, takk for din verdifulle kommentar, og selvfølgelig vil det være vår glede å ønske deg velkommen på din neste ferie i Mui Ne.

Vennlig hilsen,

Anmeldt 28. februar 2018 via mobile enheter

Vi bodde på dette hotellet i 5 dager. Svært fornøyd med oppholdet! God service, rene rom og kjempe fint bassengområdet. Frokosten var også god. Veldig hyggelig personale, føler deg velkommen fra første stund. Vi bestilte spapakke for 5 dager, utrolig deilig! Kan anbefale dette videre.

Sjåfør hentet oss på flyplassen, kaldt vann og frukt i bilen - kjempe deilig.

Dersom du er ute etter en rolig og avslappende ferie, velg dette hotellet.

Hilsen Sverre-Tobias og Marita

Dato for oppholdet: februar 2018
1  Takk, Sverre-tobias D
THE_CLIFF_VN, Guest Relations Manager på The Cliff Resort & Residences, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. mars 2018

Kjære Sverre Tobias og Marita,

Hva en glede å lese en så god og detaljert gjennomgang etter ditt opphold på The Cliff Resort & Residences. Din positive tilbakemelding er en stor prestasjon og en kraftig kilde til stolthet for oss alle. Vi er glade for alle våre fasiliteter og våre medarbeider er fornøyd med deg da vi alle er forpliktet til å yte en utmerket kvalitetsservice til alle våre gjester.

Igjen, takk for din verdifulle kommentar, det ville være vår glede å ønske deg velkommen på ditt neste besøk i Vietnam.

Vennlig hilsen,

Anmeldt 2. mars 2016 via mobile enheter

Dette hotellet er helt fantastisk vi har bodd her i 4 dager nå, å har 4igjen. Jeg har aldri opplevd så bra service på noe hotell jeg har sovet før. Fra 1 sekund får de deg til å føle deg spesiell de smiler å er veldig høflig. Rommet er stort og reint. Frokosten er veldig bra med stort utvalg av både vietnamesisk og europeisk mat. Middagen er også fantastisk god. Det er litt dyrere å spise/drikke på hotellet men med den servicen som kommer med på kjøpet er det absolutt verdt det. Vi har også testet spaet som er veldig bra. I basseng baren jobber det en meget hyggelig kar som Heter Tam han er like hyggelig å gøy å prate med vær dag. Altid et stort smil. Har ikke et vondt ord å si om dette hotellet. Rett å slett det beste hotellet jeg og min kjæreste noen gang har sovet på:). Kan anbefales på det varmeste

Dato for oppholdet: februar 2016
1  Takk, galagutt
The_Cliff_Mgmt, Guest Relations Manager på The Cliff Resort & Residences, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. mars 2016

Kjære Galagutt,

Tusen takk for å dele din god opplevelse på The Cliff Resort & Residences med så mye entusiasme!

Vi betaler oppmerksomhet til hver minste detalj, så jeg er veldig stolt vi overgått alle forventninger langs oppholdet! Jeg vil sørge for å dele dine kommentarer med Tam som er svært serviceinnstilt , og han var i stand til å skape fantastiske minner for deg å ta med hjem.

Vi ser frem til å ønske deg tilbake i nær fremtid og gjøre ditt opphold uforglemmelig igjen!

Vennligst,

Marie Charlotte,

Anmeldt 6. april 2015

Nytt (2012) hotell med bra beliggenhet og egen strand og flott bassengområde. Hyggelig og hjelpsomt personale. Hotellet ligger litt utenom restauranter og butikker, men taxi er billig. Veldig bra forhold for kiting.. Anbefaler å besøke fiskemarked i Mui Ne om morgenen og en tur til sanddyner med kjøring med fihjuling.

Romtips: Be om rom med sjøutsikt
Dato for oppholdet: mars 2015
Takk, Gunnar K
The_Cliff_Mgmt, Guest Relations Manager på The Cliff Resort & Residences, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. april 2015

Dear Gunnar K,

Thank you so much for taking the time to share your good experience at The Cliff Resort & Residences!

The whole team is extremely proud to have made your stay a memorable souvenir in your vacation.

We are all looking forward to your next visit in Mui Ne!

With warmest regards,

Anmeldt 1. mars 2015 via mobile enheter

Fin Strand, men en del vind og bølger. Fin stor pool med poplbar, gode solstoler og parasoller. En del familier med småbarn satte sitt preg på opplevelsen, spesielt ved vietnamesisk nyttår og i helgene. Frokosten er utmerket med god vestern og vn mat. Godt kjøkken med god mat, litt lang venting på maten av og til ved bestilling. Svært god service av hyggelig personale på hotellet. Beliggenheten krever taxi til Mui Ne for å spise utenfor hotellet, som blir langt billigere. Billig taxi, 20-40.000 vnd og mange spisesteder og forretninger å velge i. Det er ellers lite å finne på. Stedet har det mest stabile klima i VietNam, aldri under 20 grader C.

Dato for oppholdet: mars 2015
Takk, TorE_13
The_Cliff_Mgmt, Guest Relations Manager på The Cliff Resort & Residences, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. mars 2015

Dear Tor E,

Thank you for taking the time to write a review regarding your recent visit at The Cliff Resort & Residences.

I am delighted to read that you enjoyed our privileged climate, our Food & Beverages offer and most importantly our staff friendliness and dedication.

Vietnamese New Year is very important within Vietnamese culture, it gets much busier for sure and it can be overwhelming sometimes! However our resort has many different
areas which ensure that, even when we are fully booked, you will find the right spot for an enjoyable and quiet day.

I hope you will come back to see us upon your next stay in beautiful Mui Ne!

With kind regards,