“Helt greit.”

Vurdert som nr. 14 av 104 Restauranter i Aqaba
God for: Familier med barn, Lokalt kjøkken, Store grupper
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Reservasjoner
Anmeldt 24. januar 2016

Maten var helt grei. Vil du ha en "trygg" lunsj/middag så går du hit. Sammens med alle andre turistene.

Takk, Sissel B

Anmeldt 11. april 2015

Fint å sitte på fortauet og se på livet som går forbi, god mat og alkoholservering.
Vi var også fornøyd med servicen der.

Takk, Discover0507
Anmeldt 24. mars 2015 via mobile enheter

Hyggelig restsurant med et godt utvalg av mat og drikke. Godt alternativ for en enkel lunsj, men også for en bedre middag. Alle rettigheter og man får fet gode ølet Petra på dette stedet som absolutt må sees som et positivt innslag. Flott uteservering.

Takk, Bjørn Arne J
Anmeldt 19. februar 2015 via mobile enheter

Hadde kylling med soppsaus og fries. Ikke spes digg saus som smakte for mye sitton.
Relativt dyrt, men du klarer nok å spise dg mett her for 6jd.

Takk, Thov ø
Anmeldt 16. november 2014

Dette er et av få steder som serverer alkohol, noe som gjør maten litt dyrere men i grunn veldig godt med et glas rødvin til maten.
Vi var der to ganger, helt ok mat. En av gangene bestilte vi "Ali Pot", en slags fiskesuppe lokal rett som var veldig god, men ikke så mettende så måtte bestille stor dessert.

Bra service, hyggelige servitører og en å annen kamel som stakk innom.

• Atmosfære
Takk, Malin F

Reisende som så på Ali Baba Restaurant, så også på

Aqaba, Al Aqabah Governorate

Har du vært i Ali Baba Restaurant? Del dine erfaringer!