Priceline
SPAR USD 73
getaroom.comUSD 254
Anmeldt 1. desember 2014

Akkurat hjemme fra en uke på Møvenpick Spa &Resort i Tala Bay.Det var nesten ikke til å tro hvor fint og flott det var.Her blir du sett og tatt vare på, helt ifra resepsjonen til strandguttene.Maten var kjempegod, rommet var stort rent og flott, herlige senger.Renholdet var ypperlig.Rett og slett et drømmehotell, der du kan nyte lange dager ved basseng eller stranden.Vi kommer ihvertfall tilbake.

Dato for oppholdet: november 2014
Takk, Morten S
Beat P, General Manager på Movenpick Resort & Spa Tala Bay Aqaba, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. desember 2014

We would like to thank you for taking the time in writing your review and for sharing your experience with us. We are pleased to know that you enjoyed every aspect of your stay. We look forward on your next visit. It will be a pleasure to welcome you back in our resort.

Best regards

Beat Peter
General Manager

Anmeldt 29. oktober 2014

Fantastisk fint hotell i Midt-Østen-stil. Stort og grasiøst. Rommene var velutrustede med utrolig gode senger. Vi prøvde spa-avdelingen som hadde alle tenkelige fasiliteter. Hotellet lå rett ved sjøen med sin egen rolige strand. De ansatte var ikke innpåslitne og slibrige slik vi har opplevd på lignende hoteller i for eksempel Egypt. Frokostbuffeten var ypperlig med alt man kunne tenke seg. Helt perfekt for en familie på fire som ønsket å ha en ferie kun for å slappe av. Deilig at hotellet lå avsideliggende fra den litt masete byen Aqaba. Vi har tidligere bodd på Mövenpick Resort som ligger mer sentralt, men vi er absolutt mer fornøyd med hotellet i Tala Bay. Resepsjonistene kunne uansett ringe en bil som kunne kjøre og hente oss inn til byen når vi måtte ønske. Ellers gikk det en buss direkte fra hotellet og inn til Aqaba.

Dato for oppholdet: mars 2014
Takk, rtdv
Beat P, General Manager på Movenpick Resort & Spa Tala Bay Aqaba, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2014

Thank you for taking the time in writing your review and for sharing your experience during your recent stay in our resort. We are pleased to know that you enjoyed every aspects of your stay. It will be a pleasure to welcome you back and hopefully you could visit us again in the not too distant future.

Best regards

Beat Peter
General Manager

Anmeldt 28. mai 2014

Meget høy standard og topp service!
Her få du alt du trenger, og oppholdet behøver ikke bli dyrt hvis du reiser litt utenfor sesongen! Du får også ekstra oppmerksomhet, da det er mindre gjester på hotellet og selv om ikke alle bassengene var oppvarmet, var det god plass til alle og så kan du jo bade i havet!
Alle de ansatte sørger for at du har det bra og du blir alltid sett!
Frokosten er en sann opplevelse, her mangler det ikke noe. Prøv de lokale spesialitetene!
Vi hadde halvpensjon og middagen var like bra hver dag! Shuttel til byen flere ganger daglig og bilutleie på hotellet hvis ønsker å ta en utflukt. Men lokale taxi kan gjøre jobben en god del billigere, men sørg for en med forsikring.

Romtips: Unngå rom mot svømmebassenget selv om du da hadde fått ettermiddagssol. Barn bruker dette langt utover kvelden og det blir veldig mye støy.
Dato for oppholdet: januar 2014
Takk, Eva235
MövenpickTala B, General Manager på Movenpick Resort & Spa Tala Bay Aqaba, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juni 2014

We do appreciate that you have taken the time to write a review about your recent experience at our resort. Thank you very much indeed for the positive comments on our property and in particular your kind words about our employees. We hope we will have an opportunity to welcome you back.

Anmeldt 15. april 2013

Et deilig hotel, følte meg som en kongelig da jeg kom. Nydelige rom og gode senger. Rett ved stranden. Flott frokostbuffet det det ikke manglet noe. god korrespondanse med Aqaba der shuttle bussen hadde mange avganger. Litt dumt at Avis bilutleie tar seg så godt betalt fra uvitende turister som ikke vet hvor billig de kan få turer andre steder. Men Nabil, sjøføren der var bra.

Romtips: Be om rom vekk fra basseng pga musikk om kvelden
Dato for oppholdet: oktober 2012
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, Ingunn Maria E
Dan B, General Manager på Movenpick Resort & Spa Tala Bay Aqaba, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. september 2016

Dear valued Guest,

Thank you for your review we hope to welcome you again after such a long time.
Best regards,

Movenpick Resort & Spa Tala Bay Aqaba team

Anmeldt 16. april 2012

Dette er et meget velutrustet hotell med alle fasiliteter. Ansatte fra Jordan, Sveits, Thailand, Kenya og Filippinene. Det Jordanske personalet er nok best på å se deg som gjest. De øvrige virker temmelig mekanisk i møtet med deg og så snart du er ute av syn ute av sinn. Prisen for en middag er høy, spesielt i den italienske restauranten. Dette er det lite informasjon om på forhånd. Du kan velge å bestille utflukter fra hotellet, men det lønner seg å kontakte lokale sjåfører/guider som kan gi de samme tjenestene til en vesentlig lavere pris. Be de i så fall om å møte deg utenfor porten. Hotellet merker raskt om de velger konkurrenter. At et slikt hotell ikke tilbyr gratis WIFI virker bare grådig. Her er det nok store investeringer som skal betales ned.
Husk at all bagasje scannes i inngangen. Det er høy beredskap og alt blir sjekket grundig. Ta gjerne turen til Aqaba med den gratis bussen. Det funker, men vær tidlig ute. Vi fikk plass i bussen som skulle gå klokka 1900. Klokka 1904 tronet den lokale jordanske dronninga opp med tre barn og da måtte hele bussen reorganiseres for at hun skulle få plass. Så vær forberedt på å bli vurdert :-)
Men, det er trygt og godt og det er deilig å komme inn på de flotte rommene med airconditioning når dagen har vært lang og varm. Og personalet prøver så godt de kan med de forutsetninger de har.

Romtips: Vi ba om sjøutsikt, men fikk det ikke. Er nok forbehold steinrike Jordanere. Vi hadde rom på baksiden - mot vegen. Et stykke å gå, lite støy, deilig airconditioning og flott service fra renhold.
Dato for oppholdet: april 2012
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Apollo
3  Takk, Morten R

Thank you for your review on tripadvisor. It's been a very long time since we welcomed you. We hope to have you with us soon again.

Warm regards,

Movenpick Resort & Spa Tala Bay Aqaba Team