“Skuffende dårlig.”
Anmeldelse av captains restaurant

captains restaurant
Vurdert som nr. 19 av 100 Restauranter i Aqaba
God for: Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger, Store grupper, Familier med barn
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 16. november 2014

Ble anbefalt denne restaurenten av guiden på stedet, men dette var skuffende dårlig!
Pepperbiffen mitt reisefølge fikk var grei, men mitt grillspyd var så tørrt å lite smak at halvparten lå på tallerken når vi gikk derfra.

Var litt seint på kvelden og få gjester, allikevel klarte de å glemme colaen jeg bestilte ved ankomst, og ketchup'n jeg bad om når maten ble servert. Det toppet seg når vi bad om å få regningen,og servitøren gav regningen til bordet bak. Bør tilegges at det kun var oss og et par til...

De serverer ikke alkohol på stedet, noe som gjør prisene ganske snille, men hjelper ikke når det er uangasjert personel og dårlig mat- dessverre.

Takk, Malin F

Anmeldt 20. oktober 2013

En helt grei restaurant, god mat, rent og pent. Litt dyrt er det, men til gjengjeld for du oppvartning av staute menn i matrosedresser. Kapteinen så jeg ikke noe til. Går du 10 meter opp i gata blir du like mett og fornøyd på en liten kebab sjappe til halve prisen og vel så det.

Takk, Halomy
Anmeldt 19. mars 2013

Her var det ett lydnivå av en annen verden!!
Det var så voldsom akkustikk at det var vanskelig å snakke sammen, og kelnerne sto nesten oppå oss når vi spiste, Puh.. Det var skikkelig godt å gå derfra, og slikt skal det jo ikke være.

Takk, HelleLarvik
Anmeldt 15. februar 2013 via mobile enheter

Maten var like smakløs som kostymene til kelnererne. Kyllingen var ikke godt stekt - nærmest rå. En veterinær kunne fortsatt ha reddet fuglen om han ville. Jeg gir ros for sitron/mynte-drinken. Kom oss fort ut. Et greit alternativ hvis du liker å plage deg selv - men slår ikke Syrian Palace

1  Takk, Torunn A
Anmeldt 7. januar 2013

Hyggelig vertskap, men maten smakte lite og kostet mye. Bestilte "Captains steak" og fikk biffstrimler i saus med potetmos og blautkokte gulrøtter. Ikke langt unna den kjedelige studentmaten vi rømte fra. Den lokale retten "Kaffta", en slags lammeburger kokt i saus som kunne trengt noe annet ved siden av enn kun ris. Som nordmenn hadde det smakt med vin til maten, som burde vært mulig på et selvutnevnt turistvennlig sted som dette. Artige marinedrakter på servitørene, men det er dessverre ikke nok.

Takk, karolinhe

Reisende som så på captains restaurant, så også på

Eilat, Southern District

Aqaba, Al Aqabah Governorate

Har du vært i captains restaurant? Del dine erfaringer!