Anmeldt 1. juli 2016 via mobile enheter

Flott hotell med god service. Rent og ryddig. Flotte rom. Vennlige mennesker. God frokostbuffet. Fin badestrand med direkte tilgang fra hotellet. Vakt ved inngangen til hotellet, så vi følte oss trygge. Handlegater i kort avstand fra hotellet.

Dato for oppholdet: april 2016
Takk, Ingvild S
Maria L, Hotel Manager på Movenpick Resort & Residences Aqaba, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juli 2016

Kjære Ingvild,

Takk for flott anmeldelse av hotellet vårt! Vi er glad for at du likte oppholdet og håper å se deg igjen ganske snart.

Oppriktig,
Maria Lamarche
Hotell sjef

Anmeldt 1. juni 2015

i like movenpick resort and residences aqaba , jordan aqaba , excellent experience and resort ................................................................................................................

Dato for oppholdet: mai 2015
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Mövenpick Hotels & Resorts
Takk, 941zeinabt
Stefan K, General Manager på Movenpick Resort & Residences Aqaba, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juni 2015

Dear 941zeinabt,

I'm happy to hear that we offered you and an excellent and a five-star experience during your recent stay. We are certainly can't wait to welcome you back.

Sincerely yours,

Stefan Keel

Anmeldt 15. mars 2015

Bodde på dette hotellet en uke. Veldig fornøyd. Oppgradert rom med stue, bad ,soverom og balkong. Deilige senger, god service. Synes hotellet hadde sjel og sjarm. Litt slitt men koselig. Kjempegod frokost og en flott Strand. Tok shuttlebuss til Tala Bay en dag. Skuffet over stranden der. Man kunne bade i en "korridor" 4 meter bred og ca 30 meter lang. Sleipt og vanskelig å komme ut. I tillegg en overivrig badevakt som brukte fløyta flittig når folk tok feil av hvor de skulle gå ut. Strandliv og utflukter både med Apollo og " grønne taxier" gjorde dette til en flott ferie. Petra med Apollo og Wadi Rum på egenhånd samt snorkling og båttur med innlagt grilling var bra! Byen Aqaba var litt sliten. Folkelivet var genuint og lite mas om å kjøpe som i andre land vi har besøkt.

Dato for oppholdet: mars 2015
Takk, HHL2014
KeelStefan, General Manager på Movenpick Resort & Residences Aqaba, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. mars 2015

Dear HHL2014,

Thank you for choosing Mövenpick Resort & Residences Aqaba during your recent trip. It's such a pleasure to know that you enjoyed everything from well appointed accommodation to the views, service, breakfast and beach.

We look forward to welcoming you during your next trip to Aqaba.

Sincerely yours,

Anmeldt 26. juli 2014

Flott beliggenhet! Meget behjelpelig personale, som bla oppgraderte rommet vårt til suite når vi kom, og som gladelig ringte rundt for å hjelpe til med utflukter og taxipriser. Alle fasiliteter man behøver, og litt til! Noen av prisene kan være stive, men prisnivået er generelt høyere i Aqaba enn i resten av Jordan. Verdt et besøk!

Dato for oppholdet: juli 2014
Takk, CatrineH17
KeelStefan, General Manager på Movenpick Resort & Residences Aqaba, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2014

Dear Cathrine H,

We refer to your recent stay with us at the Mövenpick Resort & Residences Aqaba and thank you for posting your experience on Tripadvisor.

We all at Mövenpick Resort & Residences Aqaba were very pleased to hear that you have enjoyed your stay with us and that you have been satisfied with the services and facilities provided.

We would be delighted to welcome you back to Aqaba at the Mövenpick Resort & Residences Aqaba in a not too distant future and assure you of our best care and attention at all times.

Thanking you for your continued loyalty, we remain,

With best regards,

Anmeldt 26. juli 2014

Vi følte oss meget godt mottatt ved hotellet. Frokostbuffeten var fantastisk. Personalet var behjelpelige. Tilgang til privat strand, basseng og et lite treningsrom. Kort vei til sentrum av byen og lett å reise til Petra og Wadi Rum. Anbefales på det sterkeste!

Dato for oppholdet: juli 2014
Takk, StHns

Dear StHns,

Thank you so much for taking the time to review your recent stay with us - we're so glad you had a great experience!

With best regards,