Gratis avbestilling frem til 03.07.21
Destinia.com
Booking.comUSD 198
Priceline
Anmeldt 5. juni 2019

Her hadde de en fantastisk service. Utrolig hjelpsomme. Maten var god. Servicen i bade anlegget var helt topp. Utrolig fin og rein strand. Hit kommer vi tilbake. Ett lite minus, røking i baren var et minus. Hadde glemt badebukse. De hadde utsalg av badebukser til hyggelige priser.

Dato for oppholdet: april 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, ivartina
MovenpickAqaba, Resort Manager på Movenpick Resort & Residences Aqaba, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juni 2019

Dear Ivartina,

Our very warm greetings from all of us here at Movenpick Resort & Residences Aqaba! Thank you very much for sharing the very positive review you have for our resort and I am very glad to read that you really enjoyed your time with us. We thank you for your suggestions and for the gift of your feedback, we highly appreciate your return, hopefully, it will be in the very near future.

Best regards,
Sami Ounalli
Resort Manager

Anmeldt 22. februar 2019 via mobile enheter

Vi reiste tre familier sammen uke 7 2019 og følte oss som konger. Ikke bare er hotellet vakkert, men de har en utrolig vennlig betjening. Spesielt aktivitør Alexandra og badevakt Khalaf ivaretok barna og ungdommenes behov, noe som igjen gjorde at vi voksne slappet av 100%. Når du reiser med barn fra 19-10 år er behovene utrolig forskjellig Hver dag nøt vi fantastisk frokost og beliggenheten ga oss muligheten til bare å ligge på stranda eller besøke byen. Vi dro også ut med Sinbad båtreiser til Pharaos Island. Takk for et flott opphold. Vi vil anbefale dere til alle vi kjenner her hjemme i Norge

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, mariannehvaler
MovenpickAqaba, General Manager på Movenpick Resort & Residences Aqaba, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. februar 2019

Dear Marianne,

Many thanks for your kind review of the resort, I am delighted to read that Alexandra and Khalaf made your stay with us even more special.

I hope we will have the opportunity of welcoming you back in the near future.

With warm regards,
Dan Benzaquen
General manager

Anmeldt 7. mai 2017 via mobile enheter

Fikk først rom med toalett uten sete, helt forferdelig . Klaget på det, fikk apartment og er fornøyd. Velvalgt frokost og middagsbord, pass deg for overspising. Maten er delikat. Velutstyrt treningsrom. Alt i alt anbefales

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, 316tiinar
Maria L, Hotel Manager på Movenpick Resort & Residences Aqaba, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. mai 2017

Kjære Tiina,

Takk for den flotte anmeldelsen av hotellet vårt! Vi er glade for at du likte oppholdet ditt og håper å se deg igjen veldig snart.

Vennlig hilsen,
Maria Lamarche
Hotell sjef

Anmeldt 1. juli 2016 via mobile enheter

Flott hotell med god service. Rent og ryddig. Flotte rom. Vennlige mennesker. God frokostbuffet. Fin badestrand med direkte tilgang fra hotellet. Vakt ved inngangen til hotellet, så vi følte oss trygge. Handlegater i kort avstand fra hotellet.

Dato for oppholdet: april 2016
Takk, Ingvild S
Maria L, Hotel Manager på Movenpick Resort & Residences Aqaba, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juli 2016

Kjære Ingvild,

Takk for flott anmeldelse av hotellet vårt! Vi er glad for at du likte oppholdet og håper å se deg igjen ganske snart.

Oppriktig,
Maria Lamarche
Hotell sjef

Anmeldt 1. juni 2015

i like movenpick resort and residences aqaba , jordan aqaba , excellent experience and resort ................................................................................................................

Dato for oppholdet: mai 2015
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Mövenpick Hotels & Resorts
Takk, 941zeinabt
Stefan K, General Manager på Movenpick Resort & Residences Aqaba, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juni 2015

Dear 941zeinabt,

I'm happy to hear that we offered you and an excellent and a five-star experience during your recent stay. We are certainly can't wait to welcome you back.

Sincerely yours,

Stefan Keel