Best Western Yokohama(Yokohama)(Mye for pengene!)
Besparingsvarsel! 17 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 17 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 54 per natt.

Hotel MyStays Yokohama(Naka)(Mye for pengene!)
Gratis avbestilling frem til 27/07
Besparingsvarsel! 30 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 30 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 70 per natt.

Hotel Plumm(Nishi)(Mye for pengene!)
Besparingsvarsel! 35 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 35 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 82 per natt.

Shin-Yokohama Kokusai Hotel(Kohoku)(Mye for pengene!)
Priceline
  • Restaurant
Daiwa Roynet Hotel Yokohama Koen(Yokohama)(Mye for pengene!)
Besparingsvarsel! 41 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 41 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 85 per natt.

Priceline
Aobadai Forum(Yokohama)
  • Svømmebasseng
Besparingsvarsel! 18 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 18 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 148 per natt.

Gratis avbestilling frem til 26/07
  • Svømmebasseng