YOKOSO Japan
Besparingsvarsel! 21 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 21 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 146 per natt.

• Gratis parkering
Besparingsvarsel! 30 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 30 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 132 per natt.

Akita View Hotel(Akita)
  • Frokost inkludert
Besparingsvarsel! 15 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 15 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 104 per natt.

• Gratis Wi-Fi
Daiwa Roynet Hotel Akita(Akita)
Priceline
Agoda.com
Besparingsvarsel! 33 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 33 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 159 per natt.

• Gratis parkering
  • Frokost inkludert