“Helt fantastisk!!”

Gallo Nero Italian Restaurant
Vurdert som nr. 5 av 515 Restauranter i Langkawi
Anmeldt 8. februar 2018 via mobile enheter

Vi er ett par som har reist rundt i Asia i 2 måneder nå! Og vi har aldri vært så glad i ett spisested! Maten er utrolig god og snille og flinke servitører. De lager ny meny for hver dag så du vet aldri hva du kommer til som gjør det spennende!! Vi har spist her 6 ganger til nå og har både spist lunch og middag. Vi kommer til å forsette å gå her til vi reiser fra Langkawi! Er du i Langkawi, må du besøke Gallo Nero!! Aldri likt meg på en restaurant så mye!!

Takk, Gardian S

Reisende som så på Gallo Nero Italian Restaurant, så også på

Kuala Teriang, Langkawi

Pantai Kok, Langkawi
Langkawi, Langkawi District

Har du vært i Gallo Nero Italian Restaurant? Del dine erfaringer!