Anmeldt 23. juli 2017 via mobile enheter

Bodde på hotellet i juni måned. Så etter et sted å slappe av, med litt avstand fra turistfellene.

Hotellet er et resort som passer både par og familier. Første gang jeg ankom resepsjonen ble jeg overveldet over størrelsen på stedet. Stor og fin resepsjon, tre restauranter i området, flere bassenger, og (antageligvis) over 200 bungalower med forskjellig beliggenhet. Hver bungalow har tilgang til Internett og er innredet som et vanlig hotellrom.

Hotellet ligger nær en flott strand, samt Oriental villige og kabel-banen.

Hadde en flott opplevelse bortsett fra et par mindre ting som trekker ned. Som for eksempel maur som invaderer om du lar mat ligge ute(kan tilgis i og med at vår bungalow var lokalisert i skogen), og svakt wifi-signal på rommet. Kan med fordel bytte ut transportbilene hotellet bruker til å transportere gjestene rundt på området, da disse både bråker og forurenser.

Alt i alt en god opplevelse.

Dato for oppholdet: juni 2017
1  Takk, Hanseatene
Anmeldt 21. oktober 2016

Vi hadde ikke luksus rom som lå som små villaer i vannskorpen, men hadde ikke bestillt hytte i bushen da. Vi ble kjørt opp med en golfbil, og jeg som har fobi for desom kryper i sikk saks på bakken ble redd fra første stund. Det var fluenetting i vinduene istedenfor glass, men det var løsnet og hadde store hull. I tillegg bodde det mange apekatter på taket, som var til tider veldig agressive. På dagtid var det fint å være på stranden, men etter to dager ringte vi reisearrangøren og flyttet tilbake til vakre Pelangi Resort.

Romtips: Ikke i bushen syns vi
Dato for oppholdet: november 2015
Takk, Hanne Rikke J
ManagementBLR, Front Office Manager på Berjaya Langkawi Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. oktober 2016

Dear Hanne Rikke J,

Greetings from Berjaya Langkawi Resort !

Thank you for sharing your feedback of your recent stay with us and I am a bit disappointed to read of your dissatisfaction.

Please accept our sincere apologies for the disappointment you experienced and we take
all comments very seriously and rest assured that we check all feedback in detail to resolve any issues and ensure that they do not recur. Once again, we do apologies that we were unable to exceed your expectations and hope that you will grant us the opportunity of returning.

Our sincere regards and renewed apologies.

Hasnul Yakin Mohammed
Front Office Manager
Email: Langkawi.Rsvn@berjayahotel.com

Anmeldt 10. juni 2016

Etter 8 dagers rundreise ankom vi Berjaya for en uke med badeferie. Bodde i en hyggelig hytte med utsikt til skog og dyr. Resorten strekker seg over et stor område så man er avhengig av transport. På dagtid slappet vi av på den flotte stranden og om kveldene spiste vi på de forskjellige restaurantene. Et sted jeg gjerne anbefaler.

Dato for oppholdet: mars 2016
Takk, Judithbs58
Anmeldt 16. april 2016

Vi bodde på Rainforest Chalet med dyreliv rett utenfor. Tok fullt av bilder av dyra og måtte passe på å holde verandadøra stengt. Stort utvalg av restauranter - vi likte best strandrestauranten og Thai-restauranten. Huggelig og serviceminded betjening.

Romtips: Rainforest Chalet hvis du liker dyreliv
Dato for oppholdet: mars 2016
Takk, Laffen980
Anmeldt 3. januar 2014

Denne resorten er bare helt utrolig!! Vi var så heldige å få bo her i en Rainforest Studio (room 3239), og for en hytte!! Fantastisk standard og veldig romslig, stor seng, egen sofa, og bad med både badekar og dusj! Midt i jungelen med de lyder det måtte medføre... Først trodde vi det var noen mekaniske lyder (dårlig vedlikehold...?) som skjærer skikkelig, men det det viste seg å være noen spesielle gresshopper som skaper disse lydene.. Utrolig spesiellt når du vet hva det er:-)

Servicen på Berjaya er helt upåklagelig, ingenting er noen problemer, alltid et ja og et smil! Helt glimrende!

Stranden og området rundt: Den fineste stranden vi har opplevd!

Maten: Vi prøvde Phad Phai, glimrende (fantastiks solnedgang). Beach Restuarant, glimrende! Oriental (kinesisk,), helt suveren (spesielt dagens fangst. Vi spiste Chilicrab og hummer, helt fantstisk!!!
Danang Cafe, dårlig buffet hvor vi spiste frokost og en middag...

Pris: Svært billig mtp service, renslighet, mat osv!!

Fasiliteter: Trolig mye å finne på. Vannjet, Paraseiling, Kano, Mangrovetur og ikke minst Scooter og bilutleie. Vi leide Scooter flere dager og kjørte rund på øya (kun 55RM kr pr. dag i leie for Scooter) og fikk virkelig sett oss rundt. Veldig spennende og gøy!

Ett opphold på Berjaya Langkavi anbefales på det sterkeste!:-)

Romtips: Vi valgte å bestille Rainforest Studio. Dette rommet ligger litt høyere opp en de andre hyttene, men du får da en hytte som er dobbelt så stor som Rainforest Chalet. Fantastisk bad med både dusj og stort badekar. I tillegg stor balkong
Dato for oppholdet: desember 2013
1  Takk, oyvbor