Ulike måter å oppleve Medinaen i Essaouira på
Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Enorm forskjell fra Marrakech. Mulig å gå rundt uten omtrent å bli plaget av selgere.
Anbefaler en tre timers guidet tur første dag. Da har du oversikt over Medinaen og fått tips om stranden og andre aktiviteter.

Hadde 4 trivelige dager med god mat og avslapping.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, pela12
Anmeldt 25. mars 2018 via mobile enheter

Pittoresk og hyggelige beboere. En fantastisk labyrint med souker, boligkvarter, restauranter og en masse fredelige katter.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, 31bj_rng
Anmeldt 23. mars 2018 via mobile enheter

Fort gjort å føle seg hensatt til 60/70-tallet når en vandrer rundt i medinaen i Essaouira. "Kardemommeby-lukta" smyger seg fram rundt hushjørnene, og fargerike gevanter henger fristende til en billig penge over alt. Og så har du stranda. Og havet. Og kattene ...
Jeg kommer tilbake!

Dato for opplevelse: november 2016
Takk, IngvildSS
Anmeldt 14. mars 2017

Medina i Essaouira er veldig sjermerende og spennende. Flotte butikker og herlige mennesker som jobber/bor der. kunstgaleriene er absolutt verdt å besøke.

Dato for opplevelse: februar 2017
Takk, Mena12345
Anmeldt 25. juni 2016 via mobile enheter

Jeg synes det er for mye hippiefakter på tingene de selger her men det hører vel til stedet.jeg har vært 1,5 mnd i Rabat før jeg dro til Essaouira og må si at medinaen der er 100 ganger bedre på varer i forhold til hva jeg er ute etter.prisene går på egenskaper til å prute både i Essaouira og Rabat så ikke gi dere så lett-det er mulig sinnsykt billig i forhold til hva dere tror..

Overall helt grei opplevelse.

Dato for opplevelse: juni 2016
Takk, lokern79