Priceline
Expedia.comUSD 82
Orbitz.com
Travelocity
Anmeldt 5. november 2019

Bodde her i forbindelse med en mellomlanding i Bucharesti. Nytt hotell, med utrolig flotte fasiliteter. Jeg ble møtt av veldig hyggelige ansatte, både ved ankomst og avreise. Hotellet tilbyr egen shuttle til flyplassen, men man kan også gå (ca 5 min). Bor gjerne her igjen.

Dato for oppholdet: oktober 2019
1  Takk, palle1982
HGIBuchA, General Manager på Hilton Garden Inn Bucharest Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2019

Dear valued guest,

Thank you very much for taking the time to review your experience with us, we are delighted to learn that you have enjoyed your stay.
We look forward to your return visit to Bucharest!

SIncerely,
Anca Cristea