Utrolig

Metroen i Moskva er bare utrolig, vi besøkte flere stasjoner og beundret utsmykkingen. Stasjonene... les mer

Anmeldt 26. august 2019
Terje J
Fredrikstad, Norge
Et høydepunkt

For en kunst. Hver stasjon med hver sitt særpreg. Nydelige utsmykkinger. Vi kjøpte en billett og... les mer

Anmeldt 2. juli 2019
beatev115
Stavanger, Norge
Les alle 17 051 anmeldelsene

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Moskva
Anmeldt 18. september 2018

Vi tok ringbanen og gikk av på annenhver stasjon. Alle hadde sitt særpreg og det ble en ny opplevelse for hver stasjon. Det var heller ikke alt for mye folk på T-banen. Ingen stor trengsel.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Jan Arild S
Anmeldt 15. mai 2018 via mobile enheter

Tok metroen et par ganger. Togene går hele tiden, og er organisert i linjer som både er nummerert og har egen farge. Stasjonene er som regel vakkert utsmykket. Problemet er å finne ut hvilken retning du skal da Metroen. Skiltene er som regel på russisk så man bør spørre andre reisende.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, ProfessorTravell
Anmeldt 3. mars 2018

Det er indre og ytre sirkel i systemet. våg å bare kjöre i vei, hopp av tilfeldig, gå ut og du vill få mange nye opplevelser. Holdeplassene er helt fantastiske. Hver holdeplass har en enkelt kunstner utfomet, Ikke en er lik den andre

Dato for opplevelse: mai 2017
Takk, herbjörn f
Anmeldt 18. februar 2018

Vi var alle enig om at dette var flotte stasjoner- må bare oppleves.
Vi var også på besøk på Metroen i St. Petersburg, veldig fine stasjoner der også, men Moskva overgikk alt annet.

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, VidarR54
Anmeldt 6. desember 2017

Nå fikk vi ikke sett alle stasjonene, men dem vi så var vakre og utsmykkede. Et par ganger gikk vi av på feil stasjon fordi vi misforsto hvor vi skulle, men det gjorde ingenting, for vi fikk sett mange fine stasjoner, og det kom tog med bare minutters mellomrom.
Jeg kunne godt ha brukt en hel dag bare på å kjøre rundt i metroen. Men det får bli en annen gang.

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, Discover0507