Gratis avbestilling frem til 08.08.21
getaroom.comUSD 77
Anmeldt 18. juni 2018

•1. klasses service
•Luftig flott rom. Rent.
•Meget sentral beliggenhet, alle bekvemmeligheter som forventes ble innfridd
•Trivdes særdeles godt, hadde ingen negative opplevelser

Kan anbefales til alle!!

Dato for oppholdet: juni 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Park Inn
Takk, fuj0
Eivind D, General Manager på Park Inn by Radisson Poliarnie Zori Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juni 2018

Dear guest, Thanks a lot for your review and very good score. It is great that you were happy to stay in our hotel. We hope to see you again in our hotel. Best regards, General Manager Eivind Dalvang

Anmeldt 18. oktober 2016

Vi hadde bestilt på forhånd et "godt"rom;grei og gratis parkering,få minutters gange til sentrum .Men sørg for å få rom i 5-7 etg med utsikt over byen,ellers blir det å se på gamle murvegger,vi traff den norske hoteldirektøren som byttet rommet til suite! Supert.Ellers mat og service upåklagelig,flere vekslingsautomater.

Romtips: Vi fant at 5.etg hadde beste rom;men husk utsikt over byen
Dato for oppholdet: september 2016
1  Takk, 613Knutr613
Eivind D, Управляющий på Park Inn by Radisson Poliarnie Zori Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. oktober 2016

Dear guest, thank you for your review! We are delighted to read that you enjoyed our staff, service, a breakfast and a location! Really some of our rooms have a view from the window at the Kola Bay. And some our guests said that from the rooms of another side of the hotel the Northern Lights are brighter in the winter. We look forward to your next stay.

Anmeldt 12. desember 2015 via mobile enheter

Bodde to netter på businessrom på dette hotellet. Rommene er av grei standard og Internett fungerer bra. Bra renhold ble gjennomført. Savnet en safe til verdisaker. Litt varmt på rommet om natta, men med vinduet åpent gikk det bra. Hotellet har NRK og TV2 som to av mange TV kanaler. Frokostsalen er diger Og litt upersonlig, men utvalget av pålegg og drikke er bra. Savner ferskt brød, men det er ikke et stort problem. Bra engelskkunnskaper i resepsjonen og fin serviceinnstilling. Hotellet ligger nær hovedgata og byens største kjøpesenter.

Dato for oppholdet: desember 2015
Takk, Ole Kristian B
Eivind D, General Manager på Park Inn by Radisson Poliarnie Zori Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. desember 2015

Dear Ole Kristian thank You very much for Your review! We are glad that You liked hotel’s services. Hope to see You again at our property!

Anmeldt 9. september 2015

Bra hotell sentralt beliggende i byen. Fint og rent rom, lite støy utenfra. God frokost med mye å velge i. Det er to barer,den minste var bare åpen på dagtid når vi var der,og en nattklubb, alle i 1etg. Souvenirbutikk og minibankautomater nær resepsjonen. Det som kunne vært bedre er servicen, ting tar tid! Spesielt i barene tok det lang tid før en fikk servering, så totalvurderingen på fire er under tvil.

Dato for oppholdet: september 2015
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, olen61
Eivind D, General Manager på Park Inn by Radisson Poliarnie Zori Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. september 2015

Tusen takk for positiv tilbakemelding. Vi tar dine kommentarer til etterretning og vil bruke dem i vaar streben etter aa forbedre oss. Takk igjen, og vi haaper at du velger oss ogsaa ved neste anledning.

Anmeldt 11. juli 2015

Hotel Poliaanie Zori er et bra hotel, men det er nesten Norske priser her. Frokosten er helt grei. 10 minutter og gå til sentrum av Murmansk. hotelet har sauna. resturant,bar og nattklubb. som gjest har du fri adgang til nattklubb som heter Ledokol. Ledokol betyr Isbryter.

Dato for oppholdet: august 2014
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Arne67
Eivind D, General Manager på Park Inn by Radisson Poliarnie Zori Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2015

Dear guest! Thank you for your positive comment about our hotel! Our cooks are glad that you liked the breakfast. Greetings to you from our Norwegian GM! Welcome again!!!