Besparingsvarsel! 18 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 18 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 186 per natt.

Jianguo Hotel(Guangzhou)
Besparingsvarsel! 27 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 27 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 110 per natt.

Besparingsvarsel! 20 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 20 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 169 per natt.

• Svømmebasseng
Besparingsvarsel! 24 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 24 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 151 per natt.

• Svømmebasseng
Orbitz.com
  • Frokost inkludert
Besparingsvarsel! 13 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 13 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 128 per natt.

Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Opphold: juli 2018, reiste på forretningsreise