Private høydepunkter i Kyoto-tur

285 anmeldelser
Kyoto Early Bird Tour
62 anmeldelser
Anmeldt 10. juli 2018

Kjempe fint sted, absolutt verdt et besøk.
Vil nok anbefale og være her tidlig på dagen eller senere på kvelden.

Dato for opplevelse: juni 2018
1  Takk, LinnCamilla
Anmeldt 10. april 2018

Anbefaler å være her enten rett før det stenger eller rett etter det åpner. Det blir veldig fullt. Men anbefaler likevel turen, les deg opp litt i forkant - da det ikke er så mye info tilgjengelig på stedet. Vi leide bil i Kyoto og kjørte hit, det var veldig greit med en stor parkeringsplass rett ved.

Dato for opplevelse: april 2018
1  Takk, SiljeK
Anmeldt 8. april 2018 via mobile enheter

Gikk i kø og ble nærmest dyttet fremover. Sluset gjennom enveiskjøring - masse unødvendig matboder som gjør det enda mer travelt. Fantastisk flott tempel og vakre hager. Som andre skriver; det er en obligatorisk turistfelle.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, ztiniwini
Anmeldt 16. februar 2018

Flere bussruter har stopp i nærheten. Disse går ofte, og let er lett å komme til stedet. Vakkert fra rette vinkel. Ikke så imponerende når en kommer tett innpå. Enveiskjøring gjennom parken. Det meste er forbudt her...

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, Lars162
Anmeldt 12. juli 2016 via mobile enheter

For oss var det et must å se den gyldne paviljong når vi først var i Kyoto. Vi gikk i flokk med resten av turistene for å oppleve den og parken rundt. Vi stoppet innom tehuset for en kopp med grønn te før vi gikk helt ut. Der er også automater hvor du kan få din private spådom på engelsk for bare 100 yen, det var jo litt morsomt syns vi

Dato for opplevelse: juli 2016
2  Takk, planthappy