Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve KL Hop On Hop Off på
Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

Konseptet er bra. Du kan se mang severdigheter på kort tid. Bussene er OK og betjeningen er hyggelig. Synd at det er så mye trafikk i KL at det tar for lang tid mellom hver stopp, selvom avstandene er relativt korte

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Oskaare
myhoponhopoff, Manager på KL Hop On Hop Off, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. oktober 2018

Hallo,

Takk for din tilbakemelding på KL Hop On Hop Off.

Vi beklager med å ikke møte dine forventninger mens du bruker våre tjenester. Vi gleder oss alltid til å forbedre og tilby bedre tjenester til våre kunder. Vi har notater om hva du må nevne. Igjen takk for din kommentar.

hilsen,
KL Hop On Hop Off

Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Hele turen tok ca 1,5 time og gir en grei oversikt over byen. Info underveis er dårlig, men noe blir gitt i forbindelse med mulig avstigning. RM 55 for voksen og RM 30 for barn

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, karenmarieh
myhoponhopoff, Manager på KL Hop On Hop Off, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2018

Hei,

Takk for din tilbakemelding på KL Hop On Hop Off.

Det er virkelig beklagelig at turen med oss ikke levde opp til dine forventninger. Vi har notater om hva du må nevne. Vi gleder oss alltid til å forbedre og tilby bedre tjenester til våre kunder.

Igjen takk for din kommentar.

Anmeldt 20. august 2017 via mobile enheter

Hele opplegget var ganske dårlig, måtte vente utrolig lenge på bussene, info over høyttalersystemet passet skjeldent med stedene vi var på og sjåførene kjørte ikke spesielt fint. Bruk heller noen minutter på å sette seg inn i bytog-systemet, da sparer man tid og penger.
Det skal dog være sagt, at det var kjekt å få sett så mye av byen.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, V7948BQroyh
Anmeldt 7. mai 2017 via mobile enheter

Grei tur for å få en oversikt over byen. Rask måte å oppleve litt av alt og deretter vurdere hva man vil oppleve mer.

Dato for opplevelse: mars 2017
1  Takk, hildeelisabethb2016
Anmeldt 1. november 2014

vi ønsket å få en oversikt over byen og valgte derfor en reise med bussen som fraktet oss rundt til de forskjellige stedene. Det var synd at vinduene på bussen var skittne og enkelte busser hadde sotete vinduer slik at det var vanskelige å fotografere i gjennom. Allikevel vil jeg anbefale å ta en slik tur. Sitter du på hele turen varer den ca 1 1/2 time.

Dato for opplevelse: oktober 2014
2  Takk, 827knutw