“Innholdsrikt akvarium”

Aquaria KLCC
Bestill på forhånd
USD 14,94*
og oppover
Aquaria KLCC Admission Ticket (E-Ticket)
Vurdert som nr. 31 av 270 ting å gjøre i Kuala Lumpur
Flere attraksjonsdetaljer
Attraksjonsdetaljer
Avgift: Ja
Anbefalt lengde på besøk: 1-2 timer
Nyttig informasjon: Aktiviteter for yngre barn, Aktiviteter for eldre barn
Anmeldt 1. november 2016

Hai er vel grunn nok for å besøke dette akvariet, og ja her fikk du sett stor hai som var aktiv i farvannet. Hadde mange flott arter som gjør at plassen bør besøkes

Takk, John H
AquariaKLCC, Public Relations Manager på Aquaria KLCC, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. januar 2017

Dear customer,

aquariaKLCC is indeed the place for you visit.
We are glad to know that you took your time to visit the aquarium!

We hope to have you back again soon!

Regards,
Public Relations of aquariaKLCC

Anmeldt 30. april 2016 via mobile enheter

Stort og flott akvariet, med mye store fisk. Slår Sentosa,med mer og større fisk,og for dem som er vant til akvariet i Bergen eller atlanterhavsparken er dette en ny opplevelse. For de som dykker har de sett en del av fisken i sjøen rundt sør Kina havet,men akvariet er likevel verdt en tur på en regntung dag :)

Takk, StianLS
AquariaKLCC, Public Relations Manager på Aquaria KLCC, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. mai 2016

Thank you very much for visiting us!

We appreciate your endless support and valuable feedbacks!

Thank you again!

Regards,
Public Relations of Aquaria KLCC

Anmeldt 30. juni 2015

Hverken jeg eller tenåringene i familien syns dette akvariet var noe spesielt. Kanskje vi er bortskjemte med det siste vi var på i Bangkok? Hvis du ikke har vært på et større akvarie før, eller har små barn er undervannstunnellen alikevel verdt et besøk. Ellers er det bedre å gå videre til Petronas.

1  Takk, StavangerKris
Anmeldt 30. september 2014

Dette var en utrolig kul opplevelse. "Undevannstunnelen" man gikk gjennom gjorde at man nesten fikk en opplevelse av å svømme med fisken. Hai svømte rettover hodene våre og man kunne se de store tennene. Utroligmange morssome og kule fisk og se på og vi kjedet oss ikke. Er man i Kualalupur burdte man ta turen innom her. Gøy for voksne og barn!

Takk, Kine J
Les flere anmeldelser
Anmeldt 13. februar 2014

Jeg kan sterkt anbefale et besøk på akvariet i KL! Dette er et spennende sted og det ligger midt i byen. Vi følger vannes reise via bekker og elver til havet. Vi får se livet i mangroveskogene og regnskogene. Det mest spektakulære er likevel en nesten 100 meter lang undervannstunnel med glass på alle kanter. Man går innimellom skilpadder, haier og svære rokker og tusenvis av fisker i alle former og farger. Man kan tilogmed dykke ned til dem!

Takk, Anne Marit R
AquariaKLCC, Owner på Aquaria KLCC, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. februar 2014

Hello Anne Marit R
Thanks for the recommendation! We really appreciate that you too the time to review us. Do look for our official Facebook page for updates. Hope to see you again in the near future.

Reisende som så på Aquaria KLCC, så også på

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan

Har du vært i Aquaria KLCC? Del dine erfaringer!