“Fint akvarium”

Aquaria KLCC
Bestill på forhånd
USD 14,94*
og oppover
Aquaria KLCC Admission Ticket (E-Ticket)
Vurdert som nr. 31 av 271 ting å gjøre i Kuala Lumpur
Flere attraksjonsdetaljer
Attraksjonsdetaljer
Avgift: Ja
Anbefalt lengde på besøk: 1-2 timer
Nyttig informasjon: Aktiviteter for eldre barn, Aktiviteter for yngre barn
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Ikke så veldig stort, men het ok. Vi gikk hit for å se glasstunnelen og den var flott. Mange eksotiske fisker og andre arter i havlivet. Forholdsvis kostbart, men et fint akvarium.

Takk, karenmarieh

Anmeldt 4. desember 2017

Har man besøkt aquariumer i Europa blir man veldig skuffet når man kommer hit. Virkelig ikke vært prisen. Du følger en mørk og varm gang når du går mellom aquariene. Over alt var det veldig mørkt. Og alt for mørkt til å ta bilder. Ikke så mange fiskearter å se heller. Mulig vi er bortskjemte som har besøkt aquariumer i bl.a. Frankrike, men dette var skuffende.

1  Takk, Gunnar Ø
AquariaKLCC, Marketing Executive på Aquaria KLCC, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2017

Kjære Gunna,

Takk for din anmeldelse og besøk til aquariaKLCC. Vi beklager at akvariet ikke oppfyller forventningen din. Del med oss ​​hvordan vi kan forbedre våre tjenester ytterligere for å bedre imøtekomme dine forventninger hvis du kommer igjen.

Takk skal du ha.
hilsen,
Ashiqin Anuar
Markedsføring og PR

Anmeldt 2. august 2017 via mobile enheter

Var der med familien, veldig bra akvarium og mange forskjellige fiskearter. Det var en attraksjon der man kunne være i et rom der det kom animerte dinosaurer, og etter det så kunne man kjøpe videoene og bildene de tok på en minnepenn. Betalte 150 RM for dette, men fikk en tom minnepenn.

Takk, Jonas S
AquariaKLCC, Marketing Executive på Aquaria KLCC, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2017

Kjære Jonas S,

Takk for at du besøkte aquariaKLCC. Vi er glade for å høre at du er fornøyd med ditt besøk. Vi håper besøket gir deg ny kunnskap om verdens marine liv, og du hadde en hyggelig og minneverdig opplevelse.

Når det gjelder ARV-opplevelsen, mottok vi e-posten din, og vi prøver å løse det med vårt ARV-team som det er fra en tredjepart og ikke fra aquariaKLCC.

Vi setter pris på tilbakemeldingen din, og vi ber om unnskyldning for eventuelle ulemper du hadde opplevd under besøket.

Oppriktig,
Marketing Executive.

Anmeldt 1. november 2016

Hai er vel grunn nok for å besøke dette akvariet, og ja her fikk du sett stor hai som var aktiv i farvannet. Hadde mange flott arter som gjør at plassen bør besøkes

Takk, John H
AquariaKLCC, Public Relations Manager på Aquaria KLCC, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. januar 2017

Dear customer,

aquariaKLCC is indeed the place for you visit.
We are glad to know that you took your time to visit the aquarium!

We hope to have you back again soon!

Regards,
Public Relations of aquariaKLCC

Les flere anmeldelser
Anmeldt 30. april 2016 via mobile enheter

Stort og flott akvariet, med mye store fisk. Slår Sentosa,med mer og større fisk,og for dem som er vant til akvariet i Bergen eller atlanterhavsparken er dette en ny opplevelse. For de som dykker har de sett en del av fisken i sjøen rundt sør Kina havet,men akvariet er likevel verdt en tur på en regntung dag :)

Takk, StianLS
AquariaKLCC, Public Relations Manager på Aquaria KLCC, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. mai 2016

Thank you very much for visiting us!

We appreciate your endless support and valuable feedbacks!

Thank you again!

Regards,
Public Relations of Aquaria KLCC

Reisende som så på Aquaria KLCC, så også på

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan

Har du vært i Aquaria KLCC? Del dine erfaringer!