Anmeldt 31. januar 2017 via mobile enheter

Et fantastisk hotell med alle fasiliteter og perfekt lokasjon til alt Kuala Lumpur har å by på. Hotellets ansatte er veldig serviceinnstilte og hjelper til med alt. De en høflige og vennlige og man føler seg velkommen som gjest het. I Horizon club står de på og serverer mye spennende og godt både til frokost og resten av dagen. Vår første tur til Malaysia ble en kjempeflott opplevelse takket være servicen her på hotellet. Vi fikk gode tilbud på sjåførservice til alle attraksjoner i nærheten og fine råd om hva man bør se og hvor man kan spise god mat. Takk for oss, vi kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: april 2016
Takk, KjerstiDav
SLKL-GM, General Manager på Shangri-La Hotel Kuala Lumpur, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. februar 2017

Dear Guest,
Many thanks for posting this fabulous review of our hotel. We are happy to know you have had an enjoyable stay with our team being equally thrilled by your feedback of the warm hospitality experienced. We look forward to being of service to you again in the near future. Thank you. Best regards, Manfred Weber, Area General Manager.

Anmeldt 25. april 2016

Rommet var supert (bodde på suite), frokosten var ekstraordinær med så mye ulike retter og stasjoner. Kunne ha spist frokost hele dagen. Hotellet lå bra plassert midt i byen. Dette hotellet var det fineste og beste 5 stjernershotellet vi noensinne vært på.
Brukte også bilservice fra flyplassen. Fikk en fin mercedes med perfekt service.

Må reise tilbake!

Romtips: Suitene er fantastiske
Dato for oppholdet: mai 2015
Takk, sunnygirlOslo
SLKL-GM, General Manager på Shangri-La Hotel Kuala Lumpur, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. april 2016

Dear Guest,
Thank you for choosing to stay at Shangri-La Hotel, Kuala Lumpur. I am happy to learn from your review that you have enjoyed your stay with us. It was indeed a pleasure to have been of service to you, and we look forward to welcoming you back to the hotel soon. Thank you. Best regards, Manfred Weber, Area General Manager.

Anmeldt 25. mars 2016 via mobile enheter

Bodde 4 netter på dette hotellet. Ingen ting i veien med servicen her. Det aller meste fungerte slik det skal gjøre på et hotell i denne prisklassen. Rommet var meget bra. Fint bad. Lett å regulere aircon slik at man ikke fryser ihjel. Gode senger. Stive priser i baren. 110 kroner for en drink er drøyt i Malaysia. Litt kaotisk i frokostrestauranten, men et meget stor utvalg av mat og hyggelige og serviceinnstilte ansatte. Du blir møtt med et smil overalt. Bassengområdet fungerte bra, men hvis du skal ha sol, må du være der fra kl 1200 og et par tre timer utover. Mange høye hus som skygger for sola.

Dato for oppholdet: mars 2016
Takk, BNilssen
SLKL-GM, General Manager på Shangri-La Hotel Kuala Lumpur, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. mars 2016

Dear Guest,
Thank you for staying with us during your visit to Kuala Lumpur. I am happy to learn that you have enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you back to the hotel soon. Thank you. Best regards, Manfred Weber, Area General Manager.

Anmeldt 6. april 2015

Bakgrunn
Påskeferie 2015. Ønsket et hotell med sentral beliggenhet i Kuala Lumpur. Det var viktig å finne et sted med meget gode treningsmuligheter og spa. 3 netter

Stedet og service
Hotellet ligger 5 min gange fra Petronas og 10 min gange til Pavilion. Taxi koster ca 15 RM +/- til sentrum. Vennlig og hyggelig betjening. Alt fra resepsjon til ansatte i spa og treningsstudio var veldig serviceminded. Rask room-service. 150 RM med taxi til flyplass. Litt treg wi-fi men fungerer fint på alle enheter (pc og mobil)

Rommene
Vi bodde på 18 etg. Fine og rene rom. Egentlig helt som forventet og skiller seg ikke mye ut fra sammenlignbare hoteller. Bra med skapplass. Safe og mini bar. Veldig effektive gardiner som virkelig gjør jobben med å hindre dagslys fra å komme inn! Air condition fungerer godt og lite lyd.

Trening og spa
Fantastisk bra treningsrom for hotell å være. Bra utvalg og antall cardiomaskiner. Stort utvalg i frivekter og apparater. Sal for øvelser. Vann, frukt, øretelefoner og håndklær til fri disposisjon. Spa tilbyr massasje, frisør og manikyr/pedikyr. I tillegg finnes det badstu, dampbadstu og to ulike boblebad for herrer. Tilnærmet samme tlibud for damer. Avdelingen er åpen til 24:00. Utendørs svømmebasseng med solsenger stenger i 19:00-20:00 tiden. Liten basseng. Også mulig å løpe i området rundt hotellet.

Anbefales
Kuala Lumpur er en rimelig by, og dette hotellet er ikke noe unntak.(2015) Bra pris for et meget bra hotell. Anbefales

Romtips: 20 etg og oppover har tilgang til executive club
Dato for oppholdet: april 2015
Takk, Chris_P_Svendsen
Anmeldt 22. desember 2014

Her var det absolutt ingen ting å sette fingeren på. Rask og vennlig innsjekking, nydelig rom med alle nødvendige fasiliteter, god seng, god dekning på WIFI. Selv om vi bodde i 15. etage måtte vi aldri vente på heisen. Og frokosten - helt fantastisk. Her kan du velge akkurat hva du ønsker, engelsk, europeisk, asiatisk, pannekaker ...
På toppen av dette var personalet svært forekomne og hjelpsomme i en hver anledning.

Dato for oppholdet: november 2014
Takk, jrb552
SLKL-GM, General Manager på Shangri-La Hotel Kuala Lumpur, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. desember 2014

Dear Guest,
Thank you for choosing to stay with us during your recent trip to Malaysia. It is absolutely wonderful to know from your review that you have enjoyed your stay with us. We are very happy to have been of service to you. All of us at Shangri-La Hotel, Kuala Lumpur look forward to welcoming you back to the hotel soon. Thank you and Happy New Year. Best regards, Manfred Weber, General Manager.