Ulike måter å oppleve Petronas Twin Towers på
Anmeldt 11. desember 2018

Etter min tredje tur tilKL, kom jeg meg endelig opp i Twin Towers. En utrolig flott opplevelse. Her er det bare å dra. Billetter bør bestilles på nett, da pågangen for å komme opp der er stor

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, Tor S
Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

Fantastisk utsikt over hele byen. De slipper inn i små grupper, så det blir fort utsolgt. Vi kjøpe billetter på Internett dagen før, dette fungerte utmerket. Turen tar ca 1 time. Anbefales

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Oskaare
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Utrolig flott bygg og område. Et gjenkjennelig landemerke.Kjøpesenteret har eksklusive butikker. Veldig rent og pent over alt både ute og inne. Det er mulig å kjøpe billetter til broen som binder tårnene sammen.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, karenmarieh
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Hvis du liker å ha vært oppe i høye ting så bør du besøke PETRONAS også. Det er helt greit, men ikke et must.

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, christinek253
Anmeldt 22. januar 2018

Utrolig flott opplevelse å gå over broen mellom de to tvillingtårnene. Vanvittig utsikt. Aboslutt et must

Dato for opplevelse: juli 2017
2  Takk, cathrine113-nor