Petronas Twin Towers Admission Billetter (E-billetter)

Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Petronas Twin Towers på
Anmeldt 5. september 2019 via mobile enheter

Det låner seg å booke det i forkant. Billettene blir løst på dato og tidsrom. Kan ikke refunderes eller endres. Det koster 80 MYR pr. voksen. Utsikten er veldig vær avhengig.

Dato for opplevelse: september 2019
2  Takk, 155shahriarj
Anmeldt 21. juli 2019

Det lønner seg å kjøpe billetter tidlig, for det blir kjapt utsolgt. Ført tar man heisen til gangbroa mellom tårnene, og får 10 min til å se og ta bilder. Deretter går heisen til 86.etg, hvor man får tusle rundt å beundre utsikten. Guidene og vaktene loser deg effektivt inn og ut av heiser.

Dato for opplevelse: juni 2019
2  Takk, Starlionleo
Anmeldt 28. mai 2019

Denne gangen kom vi opp i tårnet. Her må man kjøpe biletter tidlig på nettet om man skal opp i tårnet. Dderetter må man møte opp til det tidspunktet som er anvist. møter u opp for sent blir du avvist.

Takk, ivartina
Anmeldt 29. april 2019 via mobile enheter

Å gå opp dit på kveldstid og i regnvær er bortkasta penger. Var lite vi så, lyset fra lyskasterne reflektertes i regndråpene på de skitne vinduene slik at vi ble blendet.

3  Takk, audbloddervikb
Anmeldt 13. april 2019

Vi ankom tårnene ca kl.11:00 og fikk beskjed om at første ledige tid for å komme opp i tårnene var kl.15:30. Dermed kunne vi ikke ta sjansen på å dra opp, for vi måtte være tilbake på cruiseskipet i Port Klang innen 17:30. Det er en til halvannen times kjøring avhengig av køkjøring. Det er mye å se i kjøpesenteret, som har alt av kjente merkevarer + vanlige butikker. I april er det egentlig alt for varmt for oss Skandinaver, så vi holdt oss mest innendørs. Drosjeturen fra Port Klang inkludert venting og retur kostet 100 Usd

1  Takk, Restaurantproff