Kuala Lumpur fuglepark opptak med returoverføring

Bestill på forhånd

fra kr 199,97
fra kr 373,17
fra kr 377,72
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Vi hadde tenkt oss et lite stopp her , men endte opp med 4 timer. Mange fugler å se på og det er mulig å kjøpe mat for å kunne mate fuglene. Så "oppgaver" underveis på stiene hvor vi skal prøve å finne fugler. Flere plasser hvor det er mulig å ta en pause, kjøpe is eller vann. Barna fikk holde papegøyer og måte. Vel verd et besøk.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, karenmarieh
Anmeldt 16. mai 2017 via mobile enheter

Midt i byen befinner verdens største fuglepark seg. Vi er to voksne men det var utrolig gøy å gå rundt å se på alle fuglene, se på fugleshow og å spise is. Ikke minst var det bra toaletter ( ikke hål i bakken)

Tar ca to timer å gå rundt :)

Dato for opplevelse: mai 2017
Takk, susanno452
Anmeldt 7. mai 2017 via mobile enheter

Hvis du liker fugler er dette et fint sted å dra. Ikke for stort, men man bruker passe lang tid der. Mange flotte fugler av flere typer. Verdt å ta turen for å gjøre noe annet enn å gå i byen.

Dato for opplevelse: mars 2017
1  Takk, hildeelisabethb2016
Anmeldt 9. desember 2016

Reklamerer med frittgående/ frittflygende fugler. Etter min vurdering er det en sannhet med mod efikasjoner. Pent område, fine fugler sikkert fint for barnefamilier.

Dato for opplevelse: november 2016
1  Takk, 1953rita
Anmeldt 8. desember 2015 via mobile enheter

25 ringit for malaysiere og 50 for utlendinger, uhøflig personale og generelt et trist sted gjør at jeg anbefaler ingen å gå inn.

Dato for opplevelse: juni 2015
Takk, Steve P