Kuala Lumpur fuglepark opptak med returoverføring
0 anmeldelser

Bestill på forhånd
fra
USD 51,70
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Kuala Lumpur Fuglepark på
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Vi hadde tenkt oss et lite stopp her , men endte opp med 4 timer. Mange fugler å se på og det er mulig å kjøpe mat for å kunne mate fuglene. Så "oppgaver" underveis på stiene hvor vi skal prøve å finne fugler. Flere plasser hvor det er mulig å ta en pause, kjøpe is eller vann. Barna fikk holde papegøyer og måte. Vel verd et besøk.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, karenmarieh
Anmeldt 4. desember 2017

Fantastisk park, hvor man går utendørs blant fuglene. Det var helt absurd å gå blant mange store fugler på veien, og veldig spennende. Man kan også mate noen av de mindre Pappegøyene ved å kjøpe melk. Den dagen vi var der, var det ekstremt varmt, så vi fikk bare med oss 2/3 av parken, og det vi fikk med oss var helt fantastisk.

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, Gunnar_Kristiansand
Anmeldt 16. mai 2017 via mobile enheter

Midt i byen befinner verdens største fuglepark seg. Vi er to voksne men det var utrolig gøy å gå rundt å se på alle fuglene, se på fugleshow og å spise is. Ikke minst var det bra toaletter ( ikke hål i bakken)

Tar ca to timer å gå rundt :)

Dato for opplevelse: mai 2017
Takk, susanno452
Anmeldt 7. mai 2017 via mobile enheter

Hvis du liker fugler er dette et fint sted å dra. Ikke for stort, men man bruker passe lang tid der. Mange flotte fugler av flere typer. Verdt å ta turen for å gjøre noe annet enn å gå i byen.

Dato for opplevelse: mars 2017
1  Takk, hildeelisabethb2016
Anmeldt 9. desember 2016

Reklamerer med frittgående/ frittflygende fugler. Etter min vurdering er det en sannhet med mod efikasjoner. Pent område, fine fugler sikkert fint for barnefamilier.

Dato for opplevelse: november 2016
1  Takk, 1953rita