Ingrid B
3,0 av 5 boblerAnmeldt 8. nov. 2018via mobile enheter
Dato for oppholdet: november 2018
Andreas K, General ManagerImpiana KLCC Hotel Kuala Lumpur, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 9. nov. 2018
Dear Guest

Warm Greetings from Impiana KLCC

Thank you for being our guest and for your feedback given here in this forum. We are very pleased to hear our Team looked after you well and our location was a great spot to explore the City. We duly noticed your concerns and we will duly address and discuss this with the relevant department.

Again thank you for choosing us as your place to stay here in Town and we are looking forward welcoming you back soon.

With Best Wishes

• Priceline
1.0 km fra Impiana KLCC Hotel Kuala Lumpur
Se flere hoteller i Kuala Lumpur
Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt. Kun10 min å gå til Petronas towers og du kan velge å gå dit innendørs. Vi bodde i et stort og fint rom i 22 etg. Rommet hadde alle fasiliteter og det var bra rengjøring. Fyldig, men ikke overdådig frokost. Vi kommer gjerne tilbake

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Oskaare
Andreas K, General Manager på Impiana KLCC Hotel Kuala Lumpur, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Dear Guest

Warm Greetings from Impiana KLCC

Thank you for your kind feedback and we are very pleased to hear you had a great stay with us, would choose us again on your next trip to the City and especially our location made it easy and convenient to get around.

Thank you for staying with us here in KL and we are all looking forward welcoming you soon again.

With Best Wishes

Andreas Korf

Anmeldt 9. juli 2017 via mobile enheter

Vi bodde 3 netter på Impiana og var fornøyd på alle måter! Hyggelig betjening, flotte rom, god frokost, sentral beliggenhet og flott bassengområde. God skybar hadde de også. Hotellet anbefales på det sterkeste.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Langbergen
Anmeldt 27. februar 2017 via mobile enheter

Veldig flott hotell til en rimelig pris. Ligger 5 min gange til Petronas Towers og parken tilknyttet til bygget. God frokost, hyggelig personell, fin utsikt ved bassenget og fine rom. Lite, men velfylt treningsrom.

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, Tovekm
Aarron_Nelson_IKLCC, General Manager på Impiana KLCC Hotel Kuala Lumpur, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. februar 2017

Dear Tovekm,

Thank you for your positive feedback and for making us your preferred hotel in Kuala Lumpur during your stay.

We are indeed very pleased to hear that you had taken advantage of most of our best features and we hope that you will find time to visit us again soon.

Aarron Nelson

Anmeldt 2. april 2016 via mobile enheter

Veldig god beliggenhet, fantastisk god frokost og fint bassengområde. Personalet var også veldig hyggelige og hjelpsomme.
Renholdet var ikke helt på topp, og hotellet var litt dyrt. Men alt i alt er vi veldig fornøyd med vårt valg av
hotell.

Dato for oppholdet: mars 2016
Takk, Gro V
impianahotel_trip, Carol Chin, Marcom Manager på Impiana KLCC Hotel Kuala Lumpur, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. april 2016

Thank you for your kind words and vote of confidence in our service.

Glad to know that you enjoyed your stay with us.

We are constantly improving our services, all honest feedback are taken seriously.

We do hope that you will find time to visit Kuala Lumpur again and perhaps stay with us so that we can serve you again.

Anmeldt 24. mars 2016

Et stilig og flott hotell, med beliggenhet rett ved Petronas Tower. Gangbruer rett fra hotellet til shoppingsentre og andre steder, gjør det lett å komme frem dit en ønsker. Fint bassengområde og fikk min hittil beste fotbehandling av en hyggelig jente på dette et hotellet, rett ved siden av bassenget. Rom med utsikt til PT er et must, flott å se på kvelden.

Dato for oppholdet: februar 2016
Takk, Ritastrand

Thank you for your kind words and vote of confidence in our service.

Glad to know that you enjoyed your stay with us.