“Elendig”
Anmeldelse av Fat Fook Manila

Fat Fook Manila
Vurdert som nr. 903 av 2 248 Restauranter i Quezon City
Anmeldt 3. januar 2019 via mobile enheter

Spiste her i januar 2019.
Vi burde ha forstått hvordan maten var allerede da vi kom. Kelneren var i dårlig humør og ikke serviceinnstilt. Slengte menyen foran oss og gikk.
Maten var deretter: seigt kjøtt og uten smak. Når prisen i tillegg er skyhøy så er dette ett sted jeg ikke vil anbefale!

Dato for besøk: januar 2019

Dato for besøk: mars 2019

Reisende som så på Fat Fook Manila, så også på

Quezon City, National Capital Region

Quezon City, National Capital Region

Har du vært i Fat Fook Manila? Del dine erfaringer!