Grei transport fra Corfu.

Anmeldt 12. juni 2019
JonMortenJ
Kristiansand, Norge
Fungerer

Anmeldt 31. juli 2018
helt1
Bergen, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Saranda
Anmeldt 26. juni 2019

Kan virkelig anbefale denne utflukten. Kjøpte billett på strandpromenaden for 42eur pr person. Vi valgte å kjøre selv,men du kan selvfølgelig også sitte på en en av guidene. Men du må kunne henge med i svingene hvis du velger å kjøre selv for de er ingen sinker . Hyggelige guider og mye fint og oppleve på turen. Hvis du vil ha en dag med litt action må du være med på dette.

Dato for opplevelse: juni 2019
1  Takk, Espensandum
Anmeldt 12. juni 2019

Det har vel aldri gått så mange ferger mellom Corfu og Saranda som i 2019. Og Finikas er en trofast og trygg leverandør av transport, en blant flere men den eneste som går hele året. Og selv om det kan være koselig å ta en slow-boat så foretrekker vi hurtigbåtene.

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, JonMortenJ
Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Vi ankom Korfu med fly sent på kvelden, og gledet oss til båtturen over til Saranda, Albania. Vi ble stuet sammen i en gammel holk, slitte seter, det oste diesel på hele overfarten. Koffertene ble respektløst kastet ned på asfaltkaia fra leideren. En meget dårlig opplevelse.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Kjeros
Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Kom med tidlig fly til Korfu og skulle til Saranda. Finikas var første båten som gikk. Mye eksos bakre kabin. Sliten båt. Rask overfart.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, helt1
Anmeldt 8. august 2017

Litt ulike priser etter om det er hurtigbåt eller vanlig overfart. Billettkontoret på Corfu har det hektisk når det kommer store grupper. Damene der jobber og står på. De fortjener lønnen sin!

Dato for opplevelse: juli 2017
3  Takk, helt1