“Bra hotel, men bråkete omgivelser”
Anmeldelse av Hotel Brilant

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 6 sider til!
Hotel Brilant
Nr. 1 av 42 hoteller i Saranda
Anmeldt 28 juli 2015

Dette hotellet er veldig bra. Rommet vårt var stort og fint (rom 303), med fin utsikt, til tross for at vi håpet på å få i 4. etg eller høyere. Personalet er svært serviceinnstilt og gjorde sitt beste for å hjelpe når vi ba om noe. Vi fikk bl.a vasket strandhåndkleene våre, og vi fikk beholde rommet til klokken 16.00 på utreisedagen (uten ekstra kostnader), siden bussen til flyplassen ikke gikk før kl. 18.00.
Frokosten var god - sett i forhold til "syden-standard".

Beliggenheten er bra i forhold til strand og sentrum, men om dere reiser med småbarn er det ikke å anbefale, da hotellet har minst tre nattklubber blant de nærmeste naboene. Musikken stopper som regel 23.30, bortsett fra fredager og lørdager, da de noen ganger holdt på til 00.30 - 01.00. Det er derfor neppe et stort problem dersom dere ikke reiser med barn, men har dere småbarn som våkner klokken 6 om morgenen vil du kanskje være i seng litt tidligere (vårt rom ble lyst tidlig om morgenen på grunn av glassbyggerstein i veggen som ikke kunne dekkes over av gardiner). Musikken er såpass høy at du hører den inn på rommet, men ikke nødvendigvis slik at den vekker en sovende baby. Det er derimot større sjanser for at fyrverkeriet (ja, fyrverkeri!) de sender opp i området, tilsynelatende tilfeldig, vekker barna.

I tillegg er veien nedenfor er svært trafikkert, spesielt på kveldstid, noe som gir ekstra bråk pga tuting og trafikkpoliti som blåser i fløyte nærmeste konstant. Trafikken høres ikke inn på rommet, men det er et problem hvis dere f.eks er ute og spiser på kvelden med en sovende baby i vognen, dere er heldige dersom dere kommer dere kommer dere inn på hotellet uten at barnet våkner.

Barnevogn har dessuten en annen utfordring, da fortauene ikke er laget med tanke på det. Her er det bl.a et stort hull i fortauet med bare en liten plate liggende løst over, fortauene forsvinner plutselig og du kommer til en høy fortauskant (gikk de tomme for stein?), eller er blokkert av søppelkasser, airconditionanlegg, eller andre ting.

Vi opplevde også problemer med airconditionanlegget, som ikke klarte å kjøle ned rommet under 26-27 grader. Strømmen i Saranda er noe ustabil, så det hjalp heller ikke på at airconditon stoppet helt opp et par-tre netter pga strømstans. Vi klagde på airconditionen, og de sendte tekniker på tekniker, men det ble ikke bedre. Da vi sjekket ut fikk vi høre at det hadde vært et problem med aircondition i hele vår etasje, pga hetebølgen mens vi var der.

Vær obs på å ikke legge igjen mat/brusbokser eller søtsaker på gulvet, verken i rommet eller på balkongen, da det dukker opp massevis av maur, som tydeligvis holder til inne i veggen. Dette høres litt ekkelt ut, men du ser ikke så mye til dem dersom du passer på å plukke opp mat du evt. mister på gulvet.

Hotellet skal ha gratis wifi, men dette er veldig ustabilt.

Samboeren min syntes sengen var ok, jeg syntes den var for hard. En overmadrass hadde vært bra.

Romtips: Rom 303 har bedre utsikt enn andre på samme etasje, men glassbyggerstein i veggen gir mye lys tidlig...
Se flere romtips
  • Opphold: juli 2015, reiste med familie
Takk, CamiB

Anmeldt 27 juni 2015 via mobile enheter

Veldig bra hotell. Rent og pent. Vi hadde rom i 6.etg med havutsigt. Nydelig balkong med enorm by- og havutsikt. Fin beliggenhet, kun noen minutter unna butikker og restauranter. Litt lyd fra nærliggende diskotek,men dette var ikke sjenerende, kun god stemning i området.

Opphold: juni 2015, reiste som et par
Takk, Kine S
Anmeldt 30 juli 2014

Flott hotell med veldig god beliggenhet nær strand og promenade, rene rom, gode senger, hyggelig betjening, god frokost i femte etasje med fantastisk utsikt synd de ikke benyttet dette til annen servering.

Opphold: juli 2014, reiste som et par
2  Takk, Stig S
Anmeldt 11 juli 2013 via mobile enheter

Hotellet ligger veldig sentralt i forhold til sentrum av Sarande. Positive ansatte og god service. Rommene vi hadde i 6. etasje hadde en passelig størrelse for to personer (hvert dobbeltrom). Eneste jeg kan trekke på er at det ene badet vi hadde var litt trangt. Frokosten var god og de som jobbet passet på at det aldri ble tomt fra buffetbordet. Vårt opphold her har vært veldig bra, og vi ønsker å komme tilbake.

• Opphold: juni 2013
Takk, hjordisoline
Anmeldt 6 august 2012

Bodde på Hotel Brilant 8 netter nå i juli/august.
Hotellet er nær strandpromenaden og har utsikt over hele bukten fra 3. etg. og oppover. Vi bodde i 4. etg. med strålende utsikt fra fin balkong.

Store rom, bra rengjøring og trivelig personale. Gratis Wifi for de som ønsker det.

Matsalen for frokostservering er i 5. etg., med spektakulær utsikt. En bra måte å starte dagen på.

Det var ikke mye vi savnet, men det hadde vært fint med en søppelbøtte på hotellrommet, og ikke bare på badet :). Kunne også ønsket meg en litt mykere pute, da jeg ligger på magen og sover.

Romtips: Fra 3. etg. og oppover er det utsikt over hele Sarande, men da må man også tåle litt mer støy fra ve...
Se flere romtips
  • Opphold: juli 2012, reiste med venner
2  Takk, Ketron
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Saranda hotellene
2 km unna
Hotel Piccolino
Nr. 12 av 42 i Saranda
42 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Hotel Brilant? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Hotel Brilant

Adresse: L.1, St. Saranda-Butrint, Saranda, Albania
Beliggenhet: Albania > Vlore County > Saranda
Fasiliteter:
Bar/salong Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Gratis parkering Restaurant Romservice Suiter Transport til flyplass
Hotellstil:
Nr. 1 av 42 hoteller i Saranda
Prisnivå: kr 347 - kr 876 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:4 stjerne — Hotel Brilant 4*
Antall rom: 25
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Hotel Brilant. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?