Anmeldt 26. juli 2019 via mobile enheter

Behar og de andre gjør en god jobb. Det er tydelig at de kan jobben sin.

Serviceinnstilt betjening og godt vedlikeholdt hotell.

Det er strand, parasoller, solsenger, spisesteder, bar etc. Alt tilrettelagt et kresent publikum.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, helt1
Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Ankom hotellet kl 1.30 på natten etter en litt slitsom reise fra Oslo via Korfu. Vi spurte resepsjonisten om det var mulighet for noe mat i nærheten, og de tilbø seg å lage burgere til oss. Super service!

Fornøyd med rommet, ble vasket og fikk nye håndklær hver dag. Hadde rom i 3.etg med balkong ut mot gaten, noe som var helt greit. Det negative her var at airconditionets utedel var plassert inne på balkongen noe som gjorde det ganske uutholdelig varmt der.
Ellers flott strand tilhørende hotellet med gratis solsenger. Anbefaler dog badesko pga steiner, men ellers veldig fornøyd med bade-/solemuligheter.
Frokosten på hotellet var litt kjedelig og ensidig, og det anbefales å møte opp tidlig for den "beste" maten. Kom man sent til frokost var også sannsynligheten for å få seg en kopp kaffe ganske liten.

Hotellet ligger ca 15-20min gangavstand til strandpromenaden i Saranda, så fortsatt ganske sentralt samtidig som man slipper unna det verste av bylarmen.

Serviceinnstilt og hyggelig betjening som hjelper med alt man kan trenge (taxi, veibeskrivelser, anbefalinger o.l.). Alt i alt veldig fornøyd!

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, Tonje Elise H
Anmeldt 2. juli 2018 via mobile enheter

Første inntrykket er meget bra ,veldig hyggelig betjening.. Bratt ned til hotellet,så pass på .. mye trapper ,som normalt i Saranda. Hadde rom i 3 etasje,fin utsikt mot havet . Vasking hver dag og skifting av håndklær på rommet. Dårlig vasking under senger og skifting av pærer ol. Mangler safe på rommet,men det kom mens vi var der. Frokosten er bra , ellers så er maten kjedelig ,små porsjoner og de bruker veldig lang tid på den. Tell over minibaren,de har lite kontroll på den. Stranda er fin ,men lite muligheter for barn .Brådypt og husk strandsko. Anbefaler at de kutter ut strandmusikken ,den er gammel og ensformig.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Toj18-9
Anmeldt 24. juni 2018 via mobile enheter

Passe stort hotel. God frokost og særdeles behagelig personale! God oppvartning på stranden som er et steinkast fra inngangen. Vi hadde rom med havutsikt , det anbefales da de andre rommene vender ut mot gaten. Maten er god men ikke genuint albansk, litt fancy og noe dyrere enn andre steder.Ingen lokale viner. Hotellet kan absolutt anbefales folk i alle aldre men er ikke handikappvennlig da det er mye trapper og bakker.

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, Elin R
Anmeldt 12. juni 2018

Veldig god mottakelse da vi kom sent på kveld/tidlig natt. Romslig rom med stor terrasse. Minibar vi brukte som kjøleskap. Dette hang litt løselig i veggen og falt ned ved åpning en dag. Rask service fra hotellet. Daglig rengjøring, men ikke alltid så grundig på rommet, men veldig bra på fellesarealene. Håndkleskift hver dag.Alminnelig frokost. Som alltid serviceinnstilt personale. Rett og slett koselig og oppholdet kjentes trygt med personale som hadde oversikt over gjestene. Pene lokaler og uteområder. Fredelig og ren strand. Håper at vannskilpaddene som levde under svært dårlige forhold er omplassert til bedre forhold neste år.( For vi kommer gjerne igjen)... OG at de som underholder ved albansk aften på hotellet tar hensyn til gjester og etterkommer anmodninger fra hotellet om å dempe volumet på musikken. Meldte meg på denne aftenen og måtte forlate stedet etter en time. Hadde heldigvis rom litt borte fra musikken, og kunne sitte ute en halv times tid før støynivået ble så høyt at jeg måtte trekke inn med lukket dør og ørepropper...

Romtips: Mot sjø , bortsett fra dag med albansk aften. Ved et evt. gjensyn vil jeg foreta meg noe annet den kvelden.
Dato for oppholdet: mai 2018
  • Reisetype: Reiste med venner