Anmeldt 7. juni 2018 via mobile enheter

God risotto og grillede grønnsaker. Utrolig vakker utsikt og hyggelige omgivelser. Bør oppleves. Litt vanskelig å finne restauranten! Noen misforståelser, grunnet språkproblemer. Veldig hyggelig betjening

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, annes147
Anmeldt 8. juli 2017 via mobile enheter

Dette er vår første tur til Albania og vi var spente. Vi hadde hørt mye positivt om Saranda. Alt levde opp til forventningene. Hotellet var fint, rene og pene rom. Vi hadde utsikt mot sjøen. Rommene rengjort daglig med nye håndklær og laken.Vi fikk også badehåndklær til bruk på stranda. Stranda var ca 100 meter unna med tykke madrasser på solsengene. Vi betalte 400 lek per solseng. På toppen av hotellet er restauranten som serverer frokost, lunsj og middag. Vi spiste nydelig middager her, nydelig mat med spektakulær utsiktalt helt fantastisk! Alt er laget fra bunnen avvi spiste en kveld på Limani som skal være en av Sarandas beste restauranter, der ble vi veldig skuffet over maten og servicen. For oss mener restauranten på hotellet Seaside er bedre og i toppklasse. Utrolig god service.
Taxi inn til sentrum er 400-500 lek (4-5 euro). Det er billig her ,og 1/2 liter øl koster 200 lek og pastaretter til ca 300 lek.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, ingerhege
Anmeldt 7. september 2016

Et herlig sted med veldig god service og imøtekommende ansatte. Å spise middag på takterassen mens sola gikk ned over Middelhavet var en flott opplevelse! Samme sted har de frokost; en flott buffet og en utrolig god kaffe.
Anbefales på det varmeste!

Et lite minus er at heisen går uendelig sakte opp og ned. Men - det er heis på hotellet og det er visst ikke selvfølge i Saranda =D

Dato for oppholdet: juli 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Magnhild C
Anmeldt 7. august 2016 via mobile enheter

Thank you for all your service, both in the reception and in the restaurant☺️ We love the place, the food and of course the magnificent wiew!! We will meet again

Hotellet ligger noe utenfor sentrum, men det er flere restauranter og dagligvarebutikker i nærheten. I tillegg ligger to av de mest populære beachclub'ene i nærheten, og de er ikke forstyrrende for nattesøvnen eller kveldsroen. Stranda er like ved, og hotellet er behjelpelige med både taxi bestillinger til Ksamil med sandstrender og ellers der du måtte ønske av reisemål.

Maten er prikken over i'en, superhyggelige kelnere og en chef som lager de deiligste retter. Vi fikk anbefalt en femretters middag som vi betalte i underkant av 250kr (hver) for.

Her er det absolutt fint å bo!! Anbefales på det varmeste☺️

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, bertheth
SeasideSaranda, General Manager på Seaside Saranda Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2016

Dear Berthe,
Thank you very much for your time to review us! I am very glad that you enjoyed your stay here because that is our purpose and we try a lot to achieve that. Looking forward to see you next year, we wish you a very nice year ahead!

Anmeldt 25. juli 2016 via mobile enheter

Supert hotell
Rent,nydelig takterasse og hyggelig hjelpsom betjening.
Vil gjerne bo der igjen.
Billig.
Internett over hele hotellet. Ikke så sterkt men vi leste avisen.
Flotte resturanter og barer i nærheten. Restauranten på hotellet var supert.

Dato for oppholdet: juli 2016
1  Takk, Anita T