“Godt, billig, små porsjoner.”
Anmeldelse av Tsakas

Tsakas
Vurdert som nr. 71 av 329 Restauranter i Saranda
Anmeldt 1. september 2019

Koselige kelnere som yter god service. Veldig billig mat og drikke, men samtidig godt. Var derimot litt små porsjoner. Bestilte moussaka og måtte spise to porsjoner pluss brød for å bli mett. Dog veldig godt.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Njaalpaaferie

Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Maten var veldig god, spesielt sjømatsrisottoen, en halvliter med husets hvitvin var nesten gitt bort og stedet var rett utenfor hovedgaten, så vi slapp støy fra den. Anbefales

Dato for besøk: august 2018
Takk, V7948BQroyh
Anmeldt 26. september 2016

Dette var et av de få stedene vi spiste på hvor du ikke måtte forhåndsbestille grillet lam. Smakte veldig godt. God Musaka også.

Dato for besøk: august 2016
Takk, 692sveins
Anmeldt 10. juni 2016 via mobile enheter

Liten og koselig taverna. Her fikk vi en opplevelse av autentisk albansk mat. Spennende nye smaker. Bra service.

Dato for besøk: juni 2016
Takk, Camilla L
Anmeldt 6. juli 2015 via mobile enheter

Het skal du vite hva du skal ha hvis du ikke kan Albansk. Men det er også det som gjør dette så spennende. Vi spurte om scampi var fersk og fikk et "yeah". Så spurte vi om den var frosset? Svaret var fortsatt "yeah". Man får ikke noe tilbehør så bestill flere retter.

Dato for besøk: juli 2015
Takk, RuneLie

Reisende som så på Tsakas, så også på

Saranda, Vlore County

Har du vært i Tsakas? Del dine erfaringer!