Full dag i Rio: Kristus forløser, Sugarloaf, Maracana og Selaron med lunsj

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Copacabana Beach på
Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Gjør dere klar for å bli overveldet av folk som skal pakke på dere solsenger, stoler, parasoller, solbriller og masse annet.
Vi fikk tildelt det vi trengte fra hotellet. Greit mat her og ikke for folksomt.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Egaup
Anmeldt 24. februar 2018

Vi bodde ved en annen strand(Barra) men dro en dag hit for å få oppleve Copacabana! Det var artig å ha vært der, men ellers var stranden en skuffelse! Det var skittent og fullt av sigarettsneiper etc hele veien. Jeg ville aldri dradd her med barn. Den dagen vi var her var det skyet vær, så relativt lite mennesker på stranden!

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, Lise B
Anmeldt 17. desember 2017 via mobile enheter

En kjempeflott og lang strand med flere barer med drikke og snacks. Vi hadde med egne strandpledd så vi slapp å betale for solsenger. Det gikk fint å ligge sånn. Forbered dere på slitsomme strandselgere, det er det eneste som trekke ned på opplevelsen av stranden.

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, johanneb8
Anmeldt 4. mai 2017 via mobile enheter

Den mest kjente stranden i Rio. Jeg tenker at Ipanema er bedre, men denne må også oppleves. Yrende folkeliv nesten hele døgnet og forholdsvis sikkert sted å være. Anbefales og må oppleves!

Dato for opplevelse: mai 2017
Takk, paaegela
Anmeldt 19. mars 2017 via mobile enheter

Jeg synes alltid det er godt og besøke copacabana beach, her skjer det mye og man koser seg uttomig mye, eneste negative er at det er litt for mange selgere.

Dato for opplevelse: mars 2017
Takk, prebenk2015