Full dag i Rio: Kristus forløser, Sugarloaf, Maracana og Selaron med lunsj

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Ipanema Beach på
Anmeldt 17. april 2018 via mobile enheter

Vi bodde på et hotell rett ved Ipanemastranden, og gikk ned på stranden så og si hver dag. Det var utrolig forfriskende å gå ned på den deilige stranden etter noen varme timer på sightseeing eller på handletur i Rios gater. Det var kjempedeilig å ha en fin strand så sentralt i Rio og som man bare lå noen meter fra hotellet. Vi følte oss også mye tryggere her enn på Copacabana-stranden. Det var også en nydelig utsikt her ved solnedgangen om kvelden!

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, linnraa
Anmeldt 4. mai 2017 via mobile enheter

En ikonisk strand som må oppleves!! Yrende liv og masse gøy å se. Flott strand og mange restauranter i nærheten. Flott å sykle eller gå tur langs hele stranden.

Dato for opplevelse: mai 2017
Takk, paaegela
Anmeldt 5. november 2016 via mobile enheter

Veldig fin strand. Likte meg bedre her enn på Copacabana beach. Gode sørge bølger. Som også er på Copacabana. Er ein fantastisk Fin strand!

Dato for opplevelse: november 2016
Takk, Ole Vegard H
Anmeldt 11. desember 2015

The girl from Ipanema.... På denne flotte stranden kryr det av mennesker i alle aldre, og det er mye pent å se...
Flotte servicetårn med dusjer og rene toaletter med 1 km.s avstand, og plenty av små serveringssteder langs stranden. Krystallklart vann , men obs for store bølger som kan være farlige ! Ikke ha med deg noe av verdi , det må isåfall passes godt på !

Dato for opplevelse: desember 2015
Takk, Monicaoglars
Anmeldt 29. november 2015 via mobile enheter

Dette er bedre enn Copacabana stranden. Større variasjon av folk, mindre mas, bedre spise steder og kort vei til Le Blond området med shopping og gode restauranter.

Dato for opplevelse: november 2015
Takk, paaegela