“Anbefales!”

20:00
Vurdert som nr. 2 av 11 976 Restauranter i Rio de Janeiro
Kjøkken: Brasiliansk, Sjømat, Steakhouse
God for: Forretningsmøter, Store grupper, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Buffet, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Copacabana
Anmeldt 8. januar 2019 via mobile enheter

Det er en opplevelse! Noe man må få med seg. Maten er utrolig god, og servicen er upåklagelig. Anbefales!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Hanna H

Anmeldt 21. september 2018 via mobile enheter

Lokalene og betjeningen er de samme fantastiske
Skalldyrene er redusert til noen få typer og lengre imellom, borte er atmosfæren med tallerkner som knuses og betjening som danser.
Prisene er noe redusert fra tidligere, sammen med kvaliteten.
Er i tvil om jeg prøver igjen...

Takk, ICG1980
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Veldig god buffe, sjømat og kjøtt. Meget serviceinstilt personalet. Interiøret er meget spesielt og må bare oppleves! Anbefales på det sterkeste.

Takk, elisabethk720
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Deilig mat, fantastisk service, morsom opplevelse. Gøy for både store og små! Så mye mer enn bare en restaurant!!!

Takk, morteno983
Anmeldt 2. juli 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat i litt annerledes omgivelser Vi var 3 stk som alle har vært flere ganger i Rio, og prøvd mange forskjellige restauranter. Vi storkoste oss her! Super service og en buffet som slår det meste. Kommer garantert tilbake

Takk, 286hildev

Reisende som så på Restaurante Marius Degustare, så også på

Har du vært i Restaurante Marius Degustare? Del dine erfaringer!