“Perfekt Resturant besøk , meget bra!”
Anmeldelse av Emona

Emona
Vurdert som nr. 8 av 166 Restauranter i Nessebar
Kjøkken: Grill, Russisk, Vinbar
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Meget bra, kjempe fin plassering, direkte itsikt over svarte havet, servicen er meget bra, maten er virkelig bra, flott presentert, vi hadde en mix, Østers , snegler i hvit løk, four gras ( meget bra !! ), og sjømat mix med grillet blekksprut. Vin utvalget er imponerende og har også virkelig italiensk grappa ( ikke bulgarsk Rakie ). Pris med alt inkl drinker, 230 LEV ( 120 Euro ), er rett pris.
Meget bra !! både familie og par.

4  Takk, pa-hjetl

Anmeldt 12. juli 2019 via mobile enheter

Ypperlig mat. God service. Nydelig utsikt over Svartehavet. Nydelig fiskesuppe. Fortreffelig anderett.

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, MaritS879
Anmeldt 21. juni 2019

Hyggelig atmosfære, godt mat og en veldig hyggelig servitør. Da jeg syntes at biffen var litt for rå etter min smak, ble den fjernet med et smil og kom perfekt tilbake etter noen minutter, så jeg rakk å spise sammen med resten av familien, veldig fornøyd :)

2  Takk, MonicaogBjorn
Anmeldt 16. juni 2019 via mobile enheter

Dette var virkelig bra, god plass og nydelig utsikt, flott å sitte å spise og se ut over the Black SEA. Det er god plass i Restauranten, meget hyggelig atmosfære. Vi ble betjent av Kristina, som var veldig hyggelig og fulgte oss godt opp, og som også anbefalte retter, meget bra.
Maten var meget god, og store porsjoner. Det skal også nevnes at maten var meget fint lagt opp & presentert.
Vi betalte 235 Leva, 4 personer, inkludert cocktails - vann - forretter - hoved rett, helt ok pris.

Alt i alt meget hyggelig Resturang, meget bra betjening, variert meny og suveren mat og fornuftig priset.

2  Takk, pa-hjetl
Anmeldt 14. juni 2019

God mat, god service, med en flott utsikt mot havet!
Kjøpte to pepperbiff og lokal vin som smakte utmerket

1  Takk, Njål H

Reisende som så på Emona, så også på

Har du vært i Emona? Del dine erfaringer!