“Kø kø kø”

Vurdert som nr. 7 av 23 ting å gjøre i Nessebar
Flere attraksjonsdetaljer
Attraksjonsdetaljer
Anbefalt lengde på besøk: Mer enn 3 timer
Nyttig informasjon: Baderomsfasiliteter, Mat tilgjengelig for kjøp, Barnevognparkering, Rullestoltilgang, Aktiviteter for yngre barn, Aktiviteter for eldre barn, Låsbare skap / oppbevaring
Anmeldt 25. juli 2017 via mobile enheter

Parken er bra og fin, MEN store deler av dagen går med til å stå i kø... Anbefaler å komme tidlig til parken for å ungå litt kø.

1  Takk, Stein L

Anmeldt 21. juli 2017 via mobile enheter

Vi var en familie bestående av 2 voksne og 3 ungdommer. Vi ankom med busstransport, egen buss fra Sunny Beach. Vi var i vannlandet en hel dag. Ungdommene hadde alltid noe å gjøre om de ville bade, ta vannsklie eller bare sole seg. Utvalget av mat var variert og det var også noen OK bassengbarer. Vi hadde bestilt billett på nett på forhånd og hadde mat inkludert, noe som fungerte fint.
Underholdningen syntes vi var litt kroppsfiksert og passet best for mer voksne enn de minste barna.
Alt i alt en helt OK+ dag i vannland.
Praktisk med armbånd i stedet for kontanter.

1  Takk, Lars J L
Anmeldt 7. juli 2017 via mobile enheter

Vi skulle egentlig besøke "Action Aquapark" i Sunny Beach, men tok feil buss og havnet her. Hadde en kjempefin dag og koste oss masse helt til de stengte. De har mange bra attraksjoner og god mat og drikke. Vi var 2 stykker og besøket kom vel på rundt 150 leva til sammen, men da kjøpte vi en del drinker, mat osv. Absolutt verdt pengene når du er der hele dagen.

Takk, Tommy T
Anmeldt 27. juli 2016 via mobile enheter

Bra utendørs vannpark med mange attraksjoner for barn og ungdommer. Kun junkfood til litt stive priser mtp at vi er i Bulgaria. Hyggelig betjening og mange badevakter.

1  Takk, Tone J
Les flere anmeldelser
Anmeldt 25. juli 2016 via mobile enheter

Morsomme sklier men lange køer! Flere av attraksjonene har samme "kø"/ trappegang. Noe som gjør at du kanskje står unødvendig mye om kø om du skal på en av de mindre populære attraksjonene. Kunne godt været bedre merket så man slipper kø! Når tiden kom for å spise var det en heller lite hyggelig opplevelse. Flere steder som tilsynelatende selger det samme men så heldig var det ikke. Om en vil ha pizza en burger og en vil ha pasta er dette forskjellige køer! Og køene er lange. Tror vi sto i kø i over en halvtime og maten var uspiselig!
Så kom tidlig for å unngå så nye kø, gå på de mest populære først. Spis godt først så slipper dere en dårlig og tidkrevende matopplevelser.

2  Takk, Erling M

Reisende som så på Aqua Paradise, så også på

Har du vært i Aqua Paradise? Del dine erfaringer!