“Beste badelandet i Sunny beach!”
Anmeldelse av Aqua Paradise

Aqua Paradise
Vurdert som nr. 7 av 37 ting å gjøre i Nessebar
Flere attraksjonsdetaljer
Attraksjonsdetaljer
Anbefalt lengde på besøk: Mer enn 3 timer
Nyttig informasjon: Rullestoltilgang, Aktiviteter for yngre barn, Aktiviteter for eldre barn, Barnevognparkering, Låsbare skap / oppbevaring, Mat tilgjengelig for kjøp, Baderomsfasiliteter
Anmeldt 15. mai 2018 via mobile enheter

Helt klart verdt å sette av en dag med enten venner, familie eller kjæreste om man er i nærheten. Går busser hele tiden, prisen er god og man får det man betaler for. Nemlig mye vann, action og morsomme opplevelser i spennende sklier. Fin avkobling fra det ellers kjedelige «ligge på stranden for å bli brun». Ta turen!

1  Takk, Michael T

Anmeldt 9. august 2017

Vi hadde en hel dag i vannlandet og det var bra. Mange sklier for den som tør det og masse solstoler som man kan slå seg ned på og ha som en base for oppholdet. Det anbefales å ha en fast base. Ellers så var opplegget bra. Det var køer, men de gikk fort fremover. Systemet med armbånd som kunne fylles med penger, fungerte bra. Det man ikke bruker opp, får man tilbake når man drar derfra. En heller svett affære å ta gratisbuss til parken, men for all del, det gikk bra. Vi valgte taxi tilbake til hotellet. Taxiene stod oppstilt utenfor inngangen. Det var mye forskjellig mat å få kjøpt der, kanskje litt dyrere enn ellers i Nessebar. Vi hadde med 2 ungdommer, på 13 og 15 år, de var veldig fornøyde med plassen. Jeg, for min del, 56 år som jeg er, prøvde lazy river og rafting river, det var kjedelig!! Bølgebassenget derimot, var artig!

Takk, annjudithandersen
Anmeldt 25. juli 2017 via mobile enheter

Parken er bra og fin, MEN store deler av dagen går med til å stå i kø... Anbefaler å komme tidlig til parken for å ungå litt kø.

1  Takk, Stein L
Anmeldt 21. juli 2017 via mobile enheter

Vi var en familie bestående av 2 voksne og 3 ungdommer. Vi ankom med busstransport, egen buss fra Sunny Beach. Vi var i vannlandet en hel dag. Ungdommene hadde alltid noe å gjøre om de ville bade, ta vannsklie eller bare sole seg. Utvalget av mat var variert og det var også noen OK bassengbarer. Vi hadde bestilt billett på nett på forhånd og hadde mat inkludert, noe som fungerte fint.
Underholdningen syntes vi var litt kroppsfiksert og passet best for mer voksne enn de minste barna.
Alt i alt en helt OK+ dag i vannland.
Praktisk med armbånd i stedet for kontanter.

1  Takk, Lars J L
Les flere anmeldelser
Anmeldt 7. juli 2017 via mobile enheter

Vi skulle egentlig besøke "Action Aquapark" i Sunny Beach, men tok feil buss og havnet her. Hadde en kjempefin dag og koste oss masse helt til de stengte. De har mange bra attraksjoner og god mat og drikke. Vi var 2 stykker og besøket kom vel på rundt 150 leva til sammen, men da kjøpte vi en del drinker, mat osv. Absolutt verdt pengene når du er der hele dagen.

Takk, Tommy T

Reisende som så på Aqua Paradise, så også på

Har du vært i Aqua Paradise? Del dine erfaringer!