“Kjekk dag!”

Vurdert som nr. 7 av 37 ting å gjøre i Nessebar
Flere attraksjonsdetaljer
Attraksjonsdetaljer
Anbefalt lengde på besøk: Mer enn 3 timer
Nyttig informasjon: Aktiviteter for yngre barn, Låsbare skap / oppbevaring, Barnevognparkering, Mat tilgjengelig for kjøp, Rullestoltilgang, Aktiviteter for eldre barn, Baderomsfasiliteter
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Jeg og mannen min var her i fjor og måtte tilbake igjen i år! Mye å gjøre både for små og voksne. Eneste som ikke er så kjekt, er at det er ulike køer for ulik mat, dvs at hvis en vil ha pizza mens en annen vil ha burger, må man stå i to forskjellige køer.

Takk, Ellie R

Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Man bør absolutt besøke denne badeparken vis man er her på ferie. Mange sklier og morsom underholdning. Til tross for endel negative ting et det verdt turen. Dra dit litt etter prime time så slipper man den høyeste musikken og de lengste køene.
Det negative utenom slitsom høy musikk og mye kø er at det er dyrt og maten å kjøpe her er ikke bra.
Anbefales allikevel.

Takk, Oddvar U
Anmeldt 15. mai 2018 via mobile enheter

Helt klart verdt å sette av en dag med enten venner, familie eller kjæreste om man er i nærheten. Går busser hele tiden, prisen er god og man får det man betaler for. Nemlig mye vann, action og morsomme opplevelser i spennende sklier. Fin avkobling fra det ellers kjedelige «ligge på stranden for å bli brun». Ta turen!

1  Takk, Michael T
Anmeldt 9. august 2017

Vi hadde en hel dag i vannlandet og det var bra. Mange sklier for den som tør det og masse solstoler som man kan slå seg ned på og ha som en base for oppholdet. Det anbefales å ha en fast base. Ellers så var opplegget bra. Det var køer, men de gikk fort fremover. Systemet med armbånd som kunne fylles med penger, fungerte bra. Det man ikke bruker opp, får man tilbake når man drar derfra. En heller svett affære å ta gratisbuss til parken, men for all del, det gikk bra. Vi valgte taxi tilbake til hotellet. Taxiene stod oppstilt utenfor inngangen. Det var mye forskjellig mat å få kjøpt der, kanskje litt dyrere enn ellers i Nessebar. Vi hadde med 2 ungdommer, på 13 og 15 år, de var veldig fornøyde med plassen. Jeg, for min del, 56 år som jeg er, prøvde lazy river og rafting river, det var kjedelig!! Bølgebassenget derimot, var artig!

Takk, annjudithandersen
Les flere anmeldelser
Anmeldt 25. juli 2017 via mobile enheter

Parken er bra og fin, MEN store deler av dagen går med til å stå i kø... Anbefaler å komme tidlig til parken for å ungå litt kø.

1  Takk, Stein L

Reisende som så på Aqua Paradise, så også på

Har du vært i Aqua Paradise? Del dine erfaringer!