“Dårlig og dyr mat, alfor høy musikk, lange køer, kaldt vann, skittent, sur betjening.”
Anmeldelse av Aqua Paradise

Aqua Paradise
Vurdert som nr. 7 av 23 ting å gjøre i Nessebar
Flere attraksjonsdetaljer
Attraksjonsdetaljer
Anbefalt lengde på besøk: Mer enn 3 timer
Nyttig informasjon: Mat tilgjengelig for kjøp, Barnevognparkering, Baderomsfasiliteter, Aktiviteter for eldre barn, Rullestoltilgang, Aktiviteter for yngre barn, Låsbare skap / oppbevaring
Anmeldt 13. august 2018 via mobile enheter

Dårlig og dyr mat i forhold til prisnivå i landet, alfor høy musikk gjorde det nesten umulig å snakke sammen, lange køer forårsaket av for lite sklier, kaldt vann, skittent, sur betjening. Dessuten var det bare et par av skliene som var bra. Resten var kjedelige og hadde vonde skjøter. Eneste positive var at de tok kort og at en kunne fylle på penger på armbåndet. Er du i området så ungå nesebar aquapark og gå heller på sunny beach action aquapark.

Takk, David R

Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Vi valgte denne fremfir action aquapark i sunny beach. Veldig fornøgd med valget.Stor og flott park.
Bestilte billett på forhånd via parkens nettside. 36lev per pers for en søndag.
Gratis buss både fra Sveti Vlas, og tilbake.
Mye å gjøre, vi var 4 vokse og 2 tenåringer på 13 og 15.
Litt lang kø på skliene som en må ha "baderinger" i, ventet 45min på det værste. Lett å få tak i baderinger. Burde vert bedre skiltet i parken, spesielt på skliene ved "black hole".
En dag går raskt her. Ulike køer for hvilken matrett en ønsker, men rask betjening. Veldig god pizza!!!
Kan kjøpe bilder som blir tatt i parken ved utgangen.
Toalettene var heilt ok, men gulvet burde blitt vasket enda oftere.
Alt av mat og drikke må kjøpes i parken, fyller opp klokken på armen for å slippe å bruke kontanter, heilt perfekt!! :)
Absolutt vert ett besøk!!

Takk, Frkmalin1
AquaparkNesebar, Marketing Manager på Aqua Paradise, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2018

Hello,

Thank you for the comment, but I guess this is for another Aquapark :)
If you are still here come and visit us :)

Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Sønn på 9 år var strålende fornøyd med skliene.

Det er ikke lov å bringe med seg verken drikke eller mat inn i parken. Skuffelsen var derfor stor når maten var helt elendig. Den kostet også en del i forhold til prisnivået ellers i landet.

Underholdningen og musikken var ikke egnet for barn. Sexfiksert og usmakelig...

Takk, Annette H
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Flott sted å tilbringe en hel dag på. Men ha med deg sandaler til hele følget ditt. Ekkelt å gå barføtt. Rene toaletter. Hyggelig personale. Gode pannekaker. Altfor høy musikk og altfor sex fiksert underholdning! Det passer nok helst for ungdom fra 18+. Utrolig slitsomt med musikken i øret hele tiden. Veldig dyrt der!

Takk, ceciliemar
Les flere anmeldelser
Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Vi ble fraktet med gratis buss til parken. Ble møtt av guide med en gang som forklarte oss reglene til parken, pengesystem og hvilken buss vi skulle ta for å komme tilbake til hotellet - det skal de ha skryt for.

Ellers var det KØ KØ KØ på alle attraksjoner. Maten skygget vi unna pga dårlige anmeldelser her.

Tror parken er helt super for barnefamilier 7-12+ (eller som er innafor 140 cm).

Takk, lisaloop2016

Reisende som så på Aqua Paradise, så også på

Har du vært i Aqua Paradise? Del dine erfaringer!