Anmeldt 27. september 2015

Vi hadde et 10 dagers all inclusive opphold fra 16. til 26 september 2015. Hotellet har grei standard. Det kan virke litt slitt, og er ikke det jeg vil kalle for 5 stjerners hotell, men vi hadde et fantastisk opphold her. Betjeningen er profesjonell og hyggelig og r opptatte av å yte den beste servicen. Kjøkkenet gjør en veldig god jobb og det var alltid mye å velge mellom både til frokost, lunch og middag.
Vårt opphold var nok litt utenfor høysesongen, og det var meget bekvemt - aldri vanskelig å finne solsenger ved bassenget eller plass i restaurant eller bar. Dessuten var klimaet meget behagelig med +/- 20 C om natten og opp til +/- 25 på dagtid. Vannet i bassenget holde nesten 22 C mens det var ytterligere varmere i Svartehavet.

Romtips: Jeg anbefaler rom med sjøutsikt og gjerne fra 4. etasje eller høyere
Dato for oppholdet: september 2015
Takk, Tor E
Anmeldt 29. juni 2015 via mobile enheter

Jeg,(16) bestemoren min og søsterene mine(17, og 14) reiste til dette hotellet! Rommene var store og fine, og vi hadde havutsikt. Det var masse mat i alle slags variasjoner og det var masse drikkevarer. Det var flere steder der du kunne gå å hente drikke. Det var alltid ledige solstoler. Bassenget var litt kaldt. Det var bra med masse aktiviteter på dagen som yoga, zumba, vann aerobic, vannpolo og dans. Showet på kvelden var bra med dans for alle på slutten. Det var kjempe morsomme vann sklier. Til tider var det irriterende med så mange øst europeere. Jeg tok negle extension på spa avdelingen på hotellet og resultatet ble bra, men noe ble litt skeivt. Søsteren min (14) satt på vippe extension og det så helt grusomt ut. Vippene ble satt på på øyelokket og det så ut som noen svarte prikker på hele lokket. Neste morgen da hun våkner var alle vippene borte. Styr unna vippe extension til 500kr som bare varer i 1 dag. Ellers var frisøren bra! Det var ganske bråkete i matsalen så vi satt oss ofte ut.
Omgivelsene var kjempefine og jeg kunne godt ha reist tilbake.

Dato for oppholdet: juni 2015
Takk, maliogagnes
Anmeldt 15. juli 2014

Vi reiste til dette hotellet via Apollo en uke i Juni 2014 som par og jeg vil overhodet ikke anbefale det til voksene. Hotellet er sikkert et eldorado for barn. Det var løping og hyling i kantinen som var overfylt og lange køer for å få seg litt i magen. Maten var stort sett varm og god men for et støynivå! Redningen vår ble et rom innenfor kantinen som var noe roligere. Vin og øl var ok, men gratisdrinkene smakte oppvaskvann så vi betalte heller litt for vanlige drinker. Vi bodde i 3 etg rett over høytaleranlegget (sjøutsikt) og selv med verandadøra igjen var det høy musikk inne på rommet stort sett hele dagen. Vi klarte ikke å oppholde oss vad bassenget pga lydnivået, det gikk ikke an å lese en bok. Stranden var ikke fin, det luktet ikke godt der nede og det var overfyllt på formiddagen, men bedre mellom 1300-1600. Deilig temratur i vannet og nydelig vær hadde vi i det minste. Partybåt ankret opp rett ved stranden med dunkemusikk hver dag. To avdelinger med solstoler rett ved stranden var det beste og roligste stedet, Flott rengjøring der nede og god paella :) men harde solstoler uten madrasser. IKKE 5 Stjerner!!!

Vi bestilte en utflukt via apollo og de hadde levert billetter til oss i resepsjonen som skulle leveres på rommet. De kom aldri og vi var nede og spurte etter bilettene to ganger men resepsjonen var meget arrogante og neket for at de hadde fått noen biletter. Det endte med at vi måtte kontalte Apollo som måtte ringe resepsjonen og da viste det seg at de lå der, men at noen hadde lagt dem slik at de ikke ble funnet. Vi ville legge oss tidlig siden vi skulle opp 07,men 2315 fikk vi endelig bilettene og da hadde vi spurt siden kl 18.

To dager før avreise spurte vi om vi kunne ha rommet til 19 avreisedagen (90 lev) og vi fikk beskjed om at det skulle gå greit, men at vi kanskje måtte bytte rom noe som var helt ok for oss. Avreisedagen fikk vi beskjed om at vi bare kunne ha rommet til 16 og det var det ingen hensikt i så vi måtte forte oss å pakke slik at vi kunne sjekke ut 12.

Vi ville ta en dusj før vi dro og fikk beskjed om at det var i spa avdelingen. Vi gikk ned en trapp og ingen ville vise oss hvor vi skulle gå så vi kjente på alle dørene der. Det sto ikke "dusj" på noen av dørene men vi kom inn i et rom med en naken mann som prøve å dekke seg til. Vi gikk opp igjen og spurte ,og det viste seg at det var der. Kvinner og menn i samme rom, kun med dusjforheng, og påkledning foregikk i plenum. Ikke var det håndlkær der og ikke fikk vi informasjon om at vi måtte låne to brikker i resepsjonen for så å hente håndklær ute ved bassenget.

Ellers var rommet greit nok, senga var stor og god. Underholdningen var så som så. Vi dro til andre steder som gamle nessebar og sunny bech for å få litt avveksling og spise mat på koselige plasser.

Styr unna!

Dato for oppholdet: juli 2014
2  Takk, Synma
Anmeldt 13. september 2012

Det du betaler her for at alle tilstede på hotellet skal skjemme deg bort , er bare utrolig rimelig. Med dette mener jeg at det er billig å reise til Bulgaria og dette hotellet er intent untak. Du kan reise tomhendt og uten ett øre, for alt er inkludert. Dette er ett perfekt hotell å tilbringe late dager på , bare nyte solen og som sagt bli bortskjemt. Den Bulgarske åpneheten og vennligheten er bar helt unik.Mat og drikke var veldig bra , og skulle du gå lei , så tar du en tur inn til gamle Nessebar og finner deg en flott restaurant, det koster veldig lite for mye. Dette er rett og slett bare å nyte.

Romtips: til noen hundrelapper , så får du en vidunderlig junior suitte
Dato for oppholdet: september 2012
3  Takk, Tor Steinar E
Anmeldt 11. januar 2012

Flott og spektakulärt hotel! Maten var nydelig og variert.Nesten for mye av det gode.5-10 variasjoner av kjött/fugl/fisk til middag.MYE folk i restauranten,kan väre vanskelig å finne bord iblant.
Et eldorado for barn.Eventyrland :)
Hadde gleda meg til aerobic,dans.Men det var mer lett töyning.Ikke trening dette! Vannaerobicen var litt bedre.
Det värste med hotellet var at det var små hvite makk som satt i bikinien min etter å ha värt i bassenget.Så de siste dagene badet jeg ikke der! Bassenget var gjörmete.Og syntes det ble värre for hver dag.
Ellers veldig bra service og vennlige,smilende ansatte.
Nesten bare russere på dette Hotellet.Reiste i höysesongen og observerte en Norsk familie til.
Veldig bra å leie sykkel på hotellet og sykle til Nessebar (15 min.) eller Sunny beach(1/2 time)

Romtips: Få utsikt mot bassenget,veldig trist andre vei..
Dato for oppholdet: juni 2011
Takk, Susanne h