“Ypperlig mat, rask servering og hyggelige ansatte. ”
Anmeldelse av Pizzeria Navis

Pizzeria Navis
Vurdert som nr. 12 av 49 Restauranter i Bol
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Pizza Mexicana og Vesuvio på oss, begge fikk 10/10. Mye mat for pengene, rask servering og meget trivelige ansatte. Anbefales.

Takk, Meander19126046784

Anmeldt 12. juli 2019 via mobile enheter

Både min kone og jeg mente at dette var vår beste pizza ever! Det kan ikke bli bedre. perfekt bunn og tilbehør. Flink servitør, og greie priser. Her har vi bestilt igjen, og gleder oss til i kveld!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Bjørn R
Anmeldt 17. juli 2017 via mobile enheter

Fantastisk mat til en rimelig pris. Servicen var upåklagelig og lokalene var fine. Spiste både forrett og hovedrett. Alt smakte bra

1  Takk, bbjarne
Anmeldt 16. juli 2017 via mobile enheter

Vi fikk servert veldig god pizza stekt på ved. Smakfullt godt fyll. Rask servering. Koselig liten restaurant nær der vi bodde.

1  Takk, HanneHHalse
Anmeldt 16. juli 2017 via mobile enheter

Vi bodde rett ved restauranten og den fyltes raskt opp med gjester. Pizzaene var veldig gode og akkurat slik en italiensk pizza skal være

1  Takk, Johannehalse

Reisende som så på Pizzeria Navis, så også på

Har du vært i Pizzeria Navis? Del dine erfaringer!