TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 24. august 2019

Dårligere service og verre mat skal man lete lenge etter. Bodde her en uke i regi av Apollo. Halve hotellet endte opp med oppkast og diare. Når servitører og resepsjonister var mer opptatt av å sjekke sine mobiltelefoner enn å fylle på fat eller betjene gjestene, bør man kanskje søke et annet yrke enn serviceyrke. Maten/middagene som lå inne i halvpensjonene var dårlig tilberedt - samme garnnityr til alle retter, ikke gjennomstekt fisk osv. Perfekt renhold.

Romtips: Velg rom mot havet og så høyt opp som mulig.
Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Per741
Anmeldt 16. august 2019

Vår to roms leilighet med havutsikt i eldre del vær svært dårlig rengjort da vi sjekket inn. Vi klaget på dette, men det ble ikke bedre.
Det var sjelden noen i resepsjonen, og vanskelig å få forståelse for problemet.
Dårlig rengjøring av rommet også under oppholdet.Forøvrig var rommet stort, og helt OK til å være av eldre dato.
Vannet i bassenget var kaldt, og det var ikke spesielt rent heller.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Buskerud_NorwayNes
Anmeldt 17. juni 2019

Vi hadde et fint opphold på hotellet i 2 roms leilighet med balkong og havutsikt. Dette var vårt andre opphold på dette hotellet og vil gjerne komme tilbake.
Veldig hyggelig betjening og godt renhold. Fin utsikt, kort avstand til byen og strandpromenaden.
Ca. 1,5 kilometer spasertur langs strandpromenaden til hovedstranden Zlatni Rat.
Hadde stor glede av balkongen, men i visse perioder må en regne med litt trafikkstøy.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, hjayj
Anmeldt 16. juni 2019

Vi betalte ekstra for balkong, men vi hadde lite glede av balkongen pga plagsom trafikkstøy. Balkongen vendte ut mot en parkeringsplass. Mye støy fra et ventilasjonssystem på baksiden av hotellet. Wifi fungerte ikke. Vi bestilte hotellet via Apollo, som ikke opplyser at hotellet ligger like ved en trafikkert gate med mye biltrafikk. "Villa Dzamonja er omgitt av oliventrær og pinjeskog og har havet som nærmeste nabo", står det i beskrivelsen til Apollo, men sannheten er at det ikke er havet som er nærmeste nabo, men en bilvei. Veldig bra renhold. Lite kjøkkenutstyr.

Romtips: Velg et rom som ligger helt i øverste etasje som vender ut mot baksiden av hotellet. Ikke havutsikt, men mindre sjanse for trafikkstøy.
Dato for oppholdet: juni 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Sigrid-70
Anmeldt 1. oktober 2018

Vi har hatt 1 uke på et koselig lite familiedrevet hotell.Hadde 2 roms med havutsikt.Kom om natta og ble tatt godt imot.Leide sykkelen rett over gata for hele uka.Kort avstand til matbutikk og strendene.Strandpromenaden er en fantastisk opplevelse,med gode restauranter,barer og vinsmaking.Service og hyggelig personale over alt.Hotellet vil vi anbefale på det varmeste.Rommet ble rengjort og nytt sengetøyog rene håndklær hver dag.Kommer gjerne igjen ei uke gikk alt for fort.

Romtips: 2roms med havutsikt
Dato for oppholdet: september 2018