Anmeldt 7. juli 2016 via mobile enheter

Hotellet ligger fint til, rett ved strandpromenaden og havet. Frokosten var ok, men lav kvalitet på lunsj og middag. Anbefaler å spise på de koselige restaurantene inne i byen. Taverna Riva og Gradele Bistro er to gode alternativet med herlig mat!

Bassengområdet er trangt i høysesong, og du må tidlig opp for å sikre solsenger. Det vi opplevde som verst på hotellet var all bråk og støy fra personellet, som gjorde desperate forsøk på å hele tiden aktivere gjestene. De tok ekstremt mye plass på dagtid, og det som var ment å være underholdning ble bare irriterande og slitsomt for gjester som ikke ønsker å delta på arrangerte aktiviteter a la charter-hotell fra 90-tallet.

Hotellet har et godt potensiale med gode rom og beliggenhet, men velger en profil som skriker charter. Vil du har middels til lav kvalitet på maten, og støy fra ungdommer som jobber der er dette hotellet for deg. Søker du et hotell med kvalitet og deilig bassengområde bør du lete videre.

Dato for oppholdet: juli 2016
1  Takk, Johanna L
krvaricp, Manager på Bluesun Hotel Elaphusa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2016

Dear Johanna L,

thank you for the honest and extensive review. We feel sorry that our hotel didn't quite meet your taste. Still, thank you for pointing out the aspects of service you found problematic. We hope you still managed to enjoy the natural beauties of Brac island.

Sincerely,

Anmeldt 22. mai 2016 via mobile enheter

Utrolig deilig hotell ! Det lukter godt ... det er rent og hotellet har ALT! God frokost buffe , mat og bar.. nattklubb å et nydelig spa! Må være noe av det nydeligste og di har di beste behandlingene . Jeg hadde aroma massasje , ansikst behandling .. faring av øyenbryn og anti cellulite massasje! Beste jeg noen gang har gjort .. di er utrolig dyktige ! Anti cellulite massasjen er ikke for di som ikke tåler en god støyt! Det var vondt men utrolig effektivt. Alt på hotellet er BRA ! Alle som jobber er hyggelige. Virkelig verdt en reise hit. Ligger rett med Zlatni Rat som er et veldig stort pluss !!! ♡

Dato for oppholdet: mai 2016
1  Takk, theresetungland
krvaricp, Manager på Bluesun Hotel Elaphusa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. mai 2016

Dear Therese T,

thank you for writing your extensive and positive review, and of course for awarding us with the highest rate. We are happy you enjoyed your time in wellness and that you were satisfied with treatment's results. It would be our honor to welcome you again on Brac island. Thank you for giving us your trust.

Warm regards,

Anmeldt 21. mai 2016 via mobile enheter

Vi har hatt et helt nydelig opphold!! Fra ferjekaien Supetar tok vi taxi til Hotellet, koster 50hrk per person. Ca det samme som bussen. Vær forberedt på svingete veier. Hotellet var helt perfekt. Nært stranda, god spa, treningsrom og hyggelig service. Men det som overtaket mest var maten på hotellet. Må oppleves. Vi skal tilbake!

Dato for oppholdet: mai 2016
Takk, hajkm

Dear Hajk M,

thank you for your compliments and high rate, it would truly be great to have you with us again. We appreciate you for giving us your trust.

Sincerely,

Anmeldt 12. juli 2015 via mobile enheter

Fine rom, rent og veldig hyggelig ansatte. Deilig frokost buffé, som aldri var tom for noe. Stort basseng området med tilgang til trimrom og spaavdeling. Spaavdeling var som et eventyr! Vi stortrives på dette hotellet og kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, MrIcebear
krvaricp, Manager på Bluesun Hotel Elaphusa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2015

Dear MrIcebear,

thank you for your kind words and positive feedback. Your highest rate is very motivating and we appreciate it. It would be wonderful to host you again next summer, we are looking forward to it.

Best wishes,
Miro Karmelic

Anmeldt 18. juni 2015

Vi ble alle overrasket over hvor bra Brac og Bol var. Det hadde alt vi ønsket oss av god mat, aktiviteter samt vakker natur rundt. Hotellet lå bare 5 - 10 min gange fra den flotte sandstranda Zlatni Rat i den ene retninga og den lille fiskelandsbyen Bol i den andre. Perfekt beliggenhet som førte til mye gåing langs den flotte strandpromenaden. En promenade som er i utvikling og som vil bli enda bedre når en er helt ferdig i den andre enden av byen. Hotellet og Bol kan anbefales på det varmeste!

Dato for oppholdet: juni 2015
Takk, Trubadurex
krvaricp, Manager på Bluesun Hotel Elaphusa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juni 2015

Dear Trubadurex,

thank you for your words of praise for our hotel and its stunning surroundings, we truly appreciate it. We are glad you had a great time and we hope you will visit again in the future. Also, thank you for your recommendation, we find it very flattering.

Best regards from dreamy Bol